19.02.2014

Çok İçkiliydik

Kadınlardan biri diğerine "aman canım insan hissettiği yaştadır." dedi.
Kadın sinsiliğinin çok acayip bir şey olduğunu düşünüyorum çünkü:
sanıyorum bunu diyen kadın yaşlıca olan kadına kötülük yapmak için söylemişti bunu,
 yahut da ben öyle anlamış olabilirdim zaten dişlerini sıkarak gülen sivri yüz hatlı kadınlara eskiden beri güvenmem.
 Benim düşündüğüm kadar bu iki kadın bu konuyu düşündüler mi bilmiyorum?
 Bazı kadınların hayatlarında yaşanan anları katman katman bölebilme ve onlara "farklı kaydet" komutu verebilme özelliği var.
Tüm bu düşüncelerin arasında 
bir anda "insan hissettiği değil, yaşadığı yaştadır ve farklı yaşları yaşamaya çalışan insanlar sürekli bedelini ödemek zorundadır ve bu bedel ödemeler de kişiyi olmak istenilen yaştan hep daha yaşlı bir yere sürükler!" dedim ve viskimin hepsini içtim, üstelik "tak" diye de boş masaya vurdum.
 İkisi de yüzüme ağızları açık sırıtarak bakıyordu, 
barda Chad & Jeremy - A Summer Song çalıyordu, ikisi de sessizce sırıtarak yüzüme bakıyorlardı ardından aynı anda "a" diyerek sessizliği bozup ardından güçlüce kahkaha attılar,
 ben de onlara katıldım, gülerken çok mutlu ve çok çirkin insanlar olduk.
herhalde  bunun üzerine tamam olduğumuzu düşündük ki hesabı istedik ve kalktık.
Cadde bomboştu, Güneş tam karşımızda yükseliyordu, 
bir önceki gündüzden kalan güneş gözlüklerimizi taktık. 
Kadınlara sarıldım ve caddede yürümeye başladık, 
bi'an bir sessizlik oldu,
 sanıyorum boktan hayatlarımızı düşünüyorduk ve galiba risk alıp biraz daha boktanlaştırdığımız bu hayatın ödülünü yeni güne alkollü ve neşeli bir biçimde açık havada başlayarak alıyorduk. 
yüzlerinde güneş vuran kadınlara bakıyordum, 
tüm gecenin yorgunluğu sarı güneş ışığı ile çok uyumluydu, ikisi de çok yazlık ve çok güzeldi, güneşin açısından mıdır bilmiyorum da Yüzlerindeki kırışıklar hatta ufak yara izleri harika görünüyordu, 
Diğerine göre daha yaşlıca olan kadının evi caddenin sonundaydı, 
onun ayrılacağı yere gelince iyi niyetinden mi yoksa biz ikimiz beraber devam ederken o tek kalmak istemediğinden midir bilmem de bizi de evine davet etti, 
çok da ısrara gerek kalmadan gittik.
 Ev sahibi en rahat ve tek kişilik yatağı zaten yorgun hisseden ve uyumak isteyen kadına ikram etti, kendi pijamalarından da birini verince o küt diye gözden kaybolup uyumaya başladı, 
ikimiz biraz televizyona baktık İrfan Değirmenci başlamıştı, bir haberin ortasına geldiğimizde kadın kumandaya sert bir şekilde basıp bir anda televizyonu kapattı, n'aptığını anlamak için suratına bakıyordum bir anda yüzünü bana döndü, öpüşmeye başladık, 
bi'dk dedi' içeri gitti geldi, 
tekrar öpüşmeye devam ettik, sonra tekrar bir mola verdik, "söylediklerinde haklıydın galiba" dedi.
"Aha büyük sıçtık mükemmel zamanlamalı trip geldi" diye düşünürken, cevap beklediğini belirtir biçimde böğrüme dirsek attı, "galiba diyorsan haklı değilimdir, boşvermelisin bence" dedim ve az evvelki durumu devam ettirdim, 
çabalarıma karşılık verdi ve öğlen olup yorgunluktan sızana kadar efsane seviştik yahut da öyle bi'şey işte...
dedim ya çok içkiliydik.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...