12.02.2014

Burnumun

Merhaba,

B harfini yazmak için 13 rakamı da kullanılabilir, teknolojinin bu denli kafa yormadığı yıllarda bu şekilde yapılmış alfabeler sms'lerde kullanılmaktaydı.


"İnsanın sahte para yaptığı gibi paranın sahteleştirdiği insanlar da vardır."
-Uğur Mumcu

"Para insanı değiştirmez sadece maskesini düşürür."
-Marie-Jeanne Riccoboni

"İnsanlar önce para kazanmak için sağlıklarını, sonra sağlıklarını kazanmak için paralarını verirler"
-Goethe

"Komünist Komünist konuşma len"
-Dondurmam Gaymak

Birisi 30 liraya aldığı bir gömleğin 30 kereden fazla giyildiğinde parasını karşılığını verdiğini söylemişti.
1 lira taksitle verseler dünyayı satın alabilecek bir insandı.

Bildiğin body salonu'nun adını fitness center yapıp iyi kitlediler millete,
ben erkek adam fitness'a gitmez eve mavi el halteri alır görüşündeyim.

lokantada bu pişmemiş diyen şımarık kadınlar mühürlemek moda olunca bu çok pişmiş demeye başladılar.

Evde tozlanmaya terk edilmiş dünyanın bütün ensturmanları, birleşin!
guitar hero dahil yada sadece guitar hero dahil değil.

"Aslında tam ideal erkeğim de kızlar farkında değil."
Güneş B. (aşırı alçak gönüllü arkadaşım.)

Gerçekten sosyal olup olmadığınızı air hockey oynama sıklığınız ile doğru orantılı olarak değerlendirebilirsiniz.
hiç air hockey oynayan yanlız yok.

Vedat Milör sizin mahallenizdeki restorana geldi mi?
bizim geldi.

Cümle arası samimi isyan kelimesi: "be amınakoduğum.."

Ekşi Sözlükte 1315 entry ile burçlar şampiyonu tabii :


Arkadaşım Çiğdem S.'ye şu aralar kimi dinliyon? diye sordum,
Eline Garanca dedi.
meraklı biri olduğum için ilk fırsatta youtube'a yazdım, tam da bi'sevemedim, biraz araştırdım, Mezzo Soprano bir insanmış kendisi, araştırma ve gözlemlerimin sonuçlarını, "hiç anlamıyorum bu işlerden de ,araştırdım, Mezzo Soprano'ymuş ondan pek sevemedim galiba" diyerek Çiğdem ile paylaştım.
"NE DİYON LAN SEN? BEN DE MEZZO SOPRANOYUM YA, ÖKÜZE BAK"  diye aydınlatıcı bir cevap aldım.

Hemşerilerimi Kayırmaktan sonraki en büyük ırkçılığım, kıyafetlerimi renk sklasına göre düzenlemek.
düzenli insanlar bence toptan özgürlük karşıtı ve ırkçı zaten.
ırkçılık demişken:
İtalya Futbol ligi Seria'da Napoli ile Milano arasında oynanan maçta Napoli taraftarları, Milano'nun ve İtalya Ulusal takımının siyahi golcüsü Mario Balotelli'ye ırkçı tezahürat yapıp onu ağlatmışlar, bunun üzerine Türkler örgütlenip, Napoli'nin resmi facebook sayfasına 50.000 kere "NO RACİSM" yazmışlar.

"Anne Kafam Yanıyor" isimli samimi çalışması ile milyonların izlediği Mesut Can Tomay Vine adlı video internet sitesinde popülerliğine popülerlik katmış ancak ilk videodaki tadı asla yakalayamamış.

Almanyada Türklerin Düğün Konvoyu yapması,
Polis'in de cezayı yapıştırması,
Türklerin de hemen karşı dava açması.

Karpuz kabuğunun denize düşmesi ile yazın gelmesini bağdaştıran bir toplumdan temiz çevre temiz gelecek beklenmesin.

Sinüslerim için operasyon kararı almayan tüm KBB doktorlarına inat estetik olacağım en sonunda.
Sıla burnu mu yaptırsam?

Hiçbir ihtiyacımız yokken bile arada BİM'e bakma gerekliliğini hissetmediğimiz bir dünya mümkün mü?
geçen aylardan birinde komik bir fiyata büyük boy Star Wars figürleri varmış.

Bütün atasözü ve deyimlerin gerçeğe dayandığını burnumun direği sızlayınca anlamıştım da daha çivi ile çivi sökmüş değilim.

Düğüne derneğe giden kıvırcık saçlı gözlüklü kız tanınmaz hale gelmişin,
saçlarını pırasa etmişsin,
gözlüğünü evde bırakmışsın,
yapma bunu biz seni günlük halinle sevdik.
sana bir sır vereyim erkekler kadınlara günlük halleriyle aşık olur, düğünlük hallerinden korkar.

İstanbul Şişlide yıllarca adının verildiği Caddenin üzerinde kahvaltı ettiğimiz Aytekin Kotil,
seveni çok olan eski İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanıymış.
Yeğeni Aylin Kotil, CHP'den Beyoğlu Belediyesi başkanlığına adaymış,
Aylin Kotil, İstanbul Büyükşehir Belediyesi başkan adayı eski Şişli Belediye başkanı Mustafa Sarıgül'ün eski eşiymiş.

Herşeyin geçici olması hem iyi hem kötü.

Her düğünün bir oynamayı bilmeyen ama çok seven orta yaşlısı ile muhabbete dalıp düğünü iplemeyen çok yaşlısı vardır.
ha bir de en dikkat çeken genç kadını vardır.

The Beatles Şarkılarını bir de sadece Sol hoparlörden dinleyin.

Antalyanın bilinen ilkkadın belediye başkanı 1800 yılönce pergede yaşayam P. Magnadır.

Eternas Sunshine of The Spotless Mind, Bildiğiniz vasat üstü bir filmmiş.

Sene 2010'du Fatih ile birlikte eve çıkmaya kararvermiştik,
bir sebepten onun o sıralar yaşadığı evine gitmiştim, zaten fakülteme çok yakındı,
Haseki hastanesinin oradan Mecidiyeköy'e gitmek için otobüs beklerken bir incir ağacı gördüm,
"Fatih bak hastane önü incir ağacı" dedim.
Fatih bunu duyar duymaz karikatürize bir biçimde türküyü söylemeye başladı, Unkapanı köprüsünü geçince sustu,
Tarlabaşı bulvarından geçerken etrafta Apaçiler gördük ben Orijinal Apaçilere ayıp olduğunu söyledim,
o da apaçi kelimesinin fransada bu tip insanlara konulduğunu ülkemize de oradan geldiğini anlattı.
ben de "kıro da kürtçe erkek çocuk demekmiş." dedim,
hint avrupa dil ailesinden vurgu yaparak "boy kelimesine tekabül ediyor" dedim.
otobüsle osmanbeyden geçiyorduk, evi tarlabaşının oralardan tutacaktık, bilmiyorduk.

Rakı hızlı içilmez,
yemek yavaş yenmez,
demek ki:  yemeğin yanında rakı içilmez.
Ben demiyorum, Aydın Boysan diyor.

ha ben, rakı ile şalgamı
yanyana getirene gıcığım.






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...