4.02.2014

ARKÜB

Merhaba,

Behzat Ç.'yi çok özledik, yapımcı firma olan Adam Film, "Cinayet" isimli yeni bir tv serisine başlamış, senaryoyu da Behzat Ç.'nin senaristi Ercan Mehmet Erdem yazmış buraya kadar çok güzel kaş yapmışlar ancak Nurgül Yeşilçay tercihi ile kaşı gözü dağıtmışlar.

Renklerden Sarı geçiciliği sembol ediyormuş,
ben pek inanmadım.
sırf eskiyen baĞzı şeyler sararıyor diye 50 tonu da farklı hisler uyandıran sarıya bok atmak çok saçma.

Mobil teknolojilerin çok gelişmediği zamanlar bilim adamları ne güzel diş fırçası teknolojisi kasıyorlardı, geçen baktım pek yeni bir gelişme yok, zaten sert nitelikli bir fırçayı marketlerde bulmak oldukça zor, önce onu bir çözsünler.
BURADAN TÜM İSVİÇRELİ, TÜM NEVADALI BİLİM İNSANLARINA SESLENİYOM.

Adı bende saklı bir arkadaşım. "insanlar ikiye ayrılırlar: sıçtığı boka bakanlar ve bakmayanlar." dedi

Selami Şahin'i nerede görsem tanırım.

Lan kelimesinin Oğulan-Oğlan-Ulan-Lan şeklinde türediği düşünülmekte.
Ankarada: LA diyorlar.
Ege Akdeniz: Len diyor. (bknz. "Len deme len, babam kızıyor len)
kelime ile ikinci bir iddia kelimenin Çinceden dilimize girdiği ve hayvan anlamına geldiğidir.
Aslan,Kaplan,Yılan,Sırtlan gibi Asya'da da bulunan hayvanların Türkçede Lan ile bitmesi de bu duruma örnek teşkil etmektedir.

Siz hiç bir insanın saçını beğenen tek kişi oldunuz mu?
ben oldum.
"gizlilik ilkesi" gereği detaylara çok giremiyorum ama o kendini biliyor.

10 yıl emek verdiğin işi 10 dakikada yapabiliyor olman gerekir.

Bardak altlığı çok önemli bir şeydir.
Lütfen bardak altlığına çok önem veren insanlara takıntılı muamelesi yapmayalım.

İstanbula gidip gitmişken de Anish Kapoor sergisini gezen arkadaşım Murat'ı
"İlla o sarı lazımlığı görecektin değil mi?" diye azarladım.

Hep söylüyoruz Antalya'nın bir Modern sanatlar müzesi ve sergi salonuna ihtiyacı var.

"Nilüfer çok güzel bir isim" dediler,
ben de "eğer kurbağa isen seversin." diye ekledim.

Atilla İlhan anlatıyor:
12 Mart sonrasının kahır günleriydi. Bir sabah radyoda duyduk ağır haberi: Denizlere kıymışlardı,
Karşıyaka'dan İzmir'e geçmek için vapura bindim; Deniz bulanıktı,.Simsiyah, alçalmış bir gökyüzünün altında,
hırçın ve çalkantılı...
Acı bir yel esintisinin ortasında aklıma düştü ilk mısra..
Vapurda sessiz bir köşe bulup yüksek sesle tekrarladım. Vapurdan indikten sonra rıhtım boyunca bu ilk mısraları tekrarlayarak yürüdüm.
Atilla İlhan "Mahrur Beste" şiirinin hikayesini böyle anlatmıştır.
Şiirde yıllardır bir kadın ismi sanılan Müjgan kelimesi Farsçada kirpik anlamına gelmektedir ve şairin burada "Müjgan ile ağlaşmak"dan neyi kastettiği anlaşılmaktadır.

2014 senesinde Antalya'da TÜYAP olmayacakmış.

Hipnoz ile dil öğrettiğini anlatanlar vardı,
onlar iyi ki bitti..

Aklımızdan çıkarmamamız gereken bir söz: "Çiçek dalında güzel."
yani demem o ki: gurbete gitmeyin, çok yalnızız zaten.

Barbunyayı sıcak severim.
Kamboçyayı hiç sevmem.

O hikayedeki aynı şarkıyı 876 kere dinleyen komşunuz benim, eski bir üst komşum aynı şarkı dinlememe ve yüksek sese kızmamıştı da "hep üzgün müzikler dinliyon" diye kızmıştı.

Anıl: Ne zaman TV izlesem birileri dans ediyor, hayır izlediğimden etkilenen biriyim de..
Ben: Sakın Seda Sayan olup çıkma.
Anıl: Kadın olmam sorun değil yani?
Ben: Seda kadın mı? kadınsa Scarlett Johansson nedir?

Her ilkokul döneminde isimlerle uyarlama şekilde dalga geçilecektir.

Ayhan Sicimoğlu, MFÖ'nün öncül topluluğu İpucu Beşlisinin bir üyesiymiş,
"peki peki anladık" şarkısı kendisine yazılmış.
"HASTASIYIZ"

Son olarak 2007 senesini boşuna övmüyorum bakın bazı filmler:

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...