5.02.2008

geçen 2 hafta boyunca beni dolmuşta tesadüfen gördüyseniz anlatmışımdır belki
şu insanlar ile dolmuşta karşılaştım
1-ömer şahin gültekin
2-murat kocakaplan
3-onur eser(bu denyo farketmedi beni 4 numara ile konuşmaktan)
4-ceren akgül(1,2,3 ile aynı dolmuşta onlardan bağımsız)
5-fatih yalın(1,2,3,4 ile aynı dolmuşta onlardan bağımsız)
6-deniz(soyadını bilmiyorum zaten o başka bir tanıdığını gördü beni farketmedi farketmesini de beklemiyordum)
7-celil gök
8-melisa burçin işler
9-denizcan dursun
10-gizem özer(7,8,9,10,11 aynı otobüste)
11-selen güzel(tam bağımsız tesadüf ilkokul arkadaşı)

işte bu ilk onbir ile başladık maça 4-4-2 dizilişi fransız ekolü oynar gibi yaptık sanki

çıkacak tek sonuç ise antalya küçük yer

bilet bitti kadar kalp kırıcı bir yazı yoktur herhalde şu dünyada.

x-abi bileti aldık ama bu üstündekiler ne
y-aboov bilet bitti lan onlar çabuk ayıklayalım
x-bilet biti diyecektin herhalde
y-uzatma fahretttttin

z-kiler ne tarafta
w-tuvalete gitmeyecek miydin sen?
z-kileri bulursam tuvaletide bulurum dediydim
w-kilere işemede ne yaparsan yap

yarım türk kahvemin içine elma suyu katmama(gatıvememe) hiç laf etmeyen,gayet normal karşılayan anane ananelerin en iyisidir herhalde.

ananelerin en kötüsü dolmuşta otobüste agresif tavır sergileyendir ananelikten direk atılması teyzeliğe sürülmesi gerekir kendisi.

spor ayakkabı giyen yaşlıyı ayrı bir taktir ederim.

antalyada pasoların dolmuşlarda yeni başladığı zamanlardan bir muhabbet

Şöför-pason var mı?
Öğrenci-abi öğrenciyim görmüyor musun?
Şöför-görmüyorum

H.B.Byi,kanal 6'yı,best tv'yi hatırlamayan kişiye yaşça biraz ufak gözü ile bakarım.

Thom Yorke zaman zaman ufak gözü ile bakıyor.

feysbuk şeysi yüzünden hayatımın bir bölümünü commen on x photo kaplayan insanlar birleşin ,dernekleşin

feysbukta kendi hayranlarını toplamak için grup açan kuzenimden nasıl tiksindim,anlatamam
kendisine ajdardan
grup olalım grup,
şurup murup,
şarkısnı gönderiyorum. Beter ol

en çok taklidini yaptığım dönemde Barış Akarsu'nun ölmesi ne biçim etti benim halimi anlatmaya dışavurumculuğum yetersiz kalır.

gizlibahçe antalya'nın en popüler kafesi
ancak kendisi rock kafe bar gibi birşey
bu ne yaman çelişki,
bu ne samimiyetsiz iş,
bu ne en marjinal kimcilik.

gençleri Badem Altı'na gitmeye davet ediyorum ve Yusufhan Doğan'ın gizlibahçe yorumu ile konuyu kapatıyorum
''ne biçim yer ya... tahta masa sandalyeler.''

eğer çok sıkılırsanız şu rock vokallerinin taklidini yapın
1-kaan tangöze 2-Hayko Çepkin(Cepkinmiş)

bugün doğan çocuklara isimler
Kız:biskrem
Erkek:Çubuklu kraker

son olarak ara sıra mesajlı/esprili genç tişörtleri giyen insanlardanım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...