29.12.2008

tek tek basaraktan arkadas secerekten


dolayli bir yoldan dusundum ve acikliyorum:
kimsenin en iyi arkadasli degilim ben!
bir dolayli yoldan aciklama daha:
en iyi arkadasim da yok!

cok super arkadaslarim var.
oyle ki siz "nah" bulurusunuz oyle arkadas.

fakat en iyi arkadas baska bir sey.
adindan da anlasilabilecegi gibi kendisi tek.
uzun suredir tek olan seyleri sevmiyorum.

not.
30 subat 2053 gunu saat 27.00 da z'nin bari adli mekanda en iyi arkadas secmeleri yapilacaktir.
basvurmak isteyen kisilerin
www.ozuneniyiarkadasikim.com adli siteye bir mayolu ve bir mayonezli fotograflari ile basvurabilirler.

haftaya ne guzel basladim.
evet.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

t.j idiot demis

Piyaztheoz dedi ki...

ya bi sus sen de.

Adsız dedi ki...

ailecek seviyoruz

Gokce T dedi ki...

oz sen benm en yakın arkadaşımsın bilmem ki daha ne istiyosun. ayrıca inkar etme senin en iyi arkadaşın benim. nıhahah.

Piyaztheoz dedi ki...

sus!
basvurunu yap biz seni arariz

Adsız dedi ki...

Ηеy! Someone in my Facebook gгoup
ѕhared this site with us so I came to give it a look.

I'm definitely loving the information. I'm boоk-mаrkіng
and will be tweeting this to my followеrs!
Fantastіc blοg and superb design and style.


Haνe а loοk at my wеblog ::
seopressor version5

Adsız dedi ki...

I just could not leave your site prior to suggesting that I actually loved
the usual information a person provide for your visitors?

Is gonna be back continuously to check out new posts

Also visit my page - seo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...