10.11.2009

''cocostara saygım sonsuzdur.''


pokemon coşkusu iyiydi de hemen ardından patlayan ve pokemona göre ziyadesiyle şiddet dolu çizgi film digimon olmamıştı.

sevgili okur şunu bilirim ki ''ortak nostalji her daim satar.''
bu yüzden ortak arkadaşlar ortak okul anılarını anlatırken deliler gibi...

yukarıdaki tırnak içerisindeki söz bildiğin benim uydurduğum söz.
uydurduğum bir sözün ardından çok soruyorlar artık ''bu lafı nereden duydun'' falan diye.

taşa oturan kız görünce ''çocuğunuz olmaz'' diye laf atmamı yapamıyorum bayadır.
yersiz bir yerde yapayım iyisi mi?

gözler görmeyince artık gönüller katlanmasın
gözlük var lens var di mi ama ya?

avea hizmeti olan patlican indirimli inglizce kursu mesajı attı londraya ve las vegasa götürüyormuş.
londrayı anladım da
las vegas neden?
çoluğumun çocuğumun,sevdiceğimin rızıkını kumarda mı yiyeyim?
ki şu an hiçbirisine sahip değilim.

teyzemin, sevgi dolu ''goldın retrivır'' cinsi bir köpeği var.
üstümü başımı kokutuyor sarılacağım diye.
bir gün ya köpekler kovlayacak beni ya da çok köpek seven kızlar.
ikinci ihtimalde kaçmayabilirim
şimdi bilemedim.

ülkemizin en önemli eksiği bence uygur kardeşlerin hafta sonu programı yapmamasıdır.
Kanal d onu da yapsın tam olsun bence.
zira haftalık dizileriyle almış yürümüş durumda Kanal d
misa, ismini vermek istemediğim bir arkadaşım ''abi aşk-ı memnu çok sağlam dizi ya'' serzenişinde bulunmuş.
ben o diziyi mecbur kalmadıkça izlemiyorum ancak kitabından falan konuyu biliyorum.
geçenlerde fragmanına denk geldim de,evin genç çalışanı korku filmine bağlamış olayı
kamerayı yüzüne tutmalar falan.ilginç..
bir de öyle salak bi film vardı değil mi?(bknz. ay sii ded pipıl)
evet korku filmlerine genel bakışım bu yönde,
bu da böyle biline.

özel bakışımda ise kızlarla gidilebilinecek tek film türü olarak bakıyorum.
ancak özel olduğu için kendime saklıyor ve uygulamaya geçmiyorum bu filmi.

norah jones ile yaz tatiline çıkılmaz bence
bir de sürekli kış atmosferi yaşatmaktan ayakları falan kokuyor olabilir.
şimdi google'a ''norah jones summer'' yazacağım...
evet kadının yazlık bir hali yok, en fazla ''mevsimlik'' oluyor.
acaba öze coğrafik bir yerde mi yaşıyor?
zira genç kızların sevgilisi,futbolcu luganoya benzerliği ile dikkat çeken oyuncu jude law ile dudak teması kurarken bile bere var kafasında.

bir kere otobüste çok mesaj atan kızın telefonuna kaymıştı gözüm
''canımıniçi'' diye kayıtlı bir numaraya gidiyordu mesajlar.
ya aşık olaydım o kıza..
zincirlikuyuya zincirlerdim kendimi.

Kazakistanın Başkenti ALMATI unutulmamalı hayatımızda.

tam bitti derken abc'nin reklamı geri döndü.
amaç?

çocuğunuz zeki ama çalışmıyor.
öğretmenimiz de klişelere bayılıyor.

yeni bir aburcuburu denerken insan biraz kendini düşünüyor ''şöyle beğendim böyle beğenmedim'' diye
halbuki tek müşteri sen değilsin.
mesela ben cocstar hiç sevmem ama saygım sonsuz zira hindistan cevizi ihtiyacını karşılıyor insanların.
bu önemli.
çokomilk vardı ortaokulda simitle birlikte yerdim
sonra çokokremli simitler çıktı

şurada iki saat bişeyler yazıyorum çıkan sonuç:''cocostara saygım sonsuzdur.''
tırt tırt işler.

cevahirin en uzak iki ucu arasında kaç dakikada koşarım acaba.
bu arada okulumda ben de başka koşan kimseyi görmedim.
edebiyat fakültesi olmanın verdiği bir ağırlık mı var acaba?

aşk herşeyi affeder
meşk barış antlaşması imzasıdır.

şarkı ezberde etkilidir.
bugün 100 kişiye sorun ''izimirin nesi meşur?'' diye
100'ü de ''izmirin kavakları'' diyeceklerdir.
biraz ergen olan erkekler ''kızları eheuheheu'' diyebilir.

cem yılmaz'ın öğrenci olduğu reklamda sakalı var.
ve boyu çok çok uzunmuş gibi arkaya oturumuş sırf yaramaz öğrenci imgesi için.
gerçi bir devlet bakanımızın da sakalı var.
neyse..

geniş aile dizisinde cevahir karakteri coğrafya öğretmeni olan mürsel karakterine şöyle bir şey söyledi.
''neyşınıl var lan burada coğrafik?''
e buna gülmeyelim de esneyelim mi?

ABD'de bir sperm bankası, ünlü İngiliz futbolcu David Beckham'a spermleri karşılığında 75 milyon dolar teklif etmiş.
Yıldız oyuncu bu astronomik teklifi reddetmiş.

şimdi ne olacak canım falan demeyin mühim bir şeyden gelen daha da mühim bir olay bu.
erkek için değerli ki sanırım Beckham,
Türkiyedeki Emrah ve oğlu davasını biliyordur.
ne olur ne olmaz şahit yazarlar.

Şahit Yazarlar Derneği.
(Ş.Y.D)
anabinası da bir köyün bir kazasında olacak muhtemelen.

bir film neden yönetmenin olarak anılyor ki?
bildiğin yapımcının o film.
tamam anlıyorum: mimarın binası, sanatçının kasedi falan bunları biliyorum.
sadece başka bir açıdan bakıyorum.

bazıları toplu taşım araçlarına durak harici binme isteklerini parmaklarıyla, bazıları elleriyle, bazıları da kollarıyla belirtir.

bitiridm burada sevgili okur.
görsel bana aittir
bunun gibi bir çok örnek, devinart adresim,http://colourtheoz.deviantart.com/ adlı sitededir.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

*Cocostar guzeldi ama cok yiyince insanin icini bayiyordu. Saygi duyuyoruz ^.^

*'Caniminici' kizi garipmis. Simdi daha normal kaydediyorum ben insanlari ama onceden mesela herkesin isminin sonuna -MON koyardim pokemon seysinden kalma.

-Annemon
-Babamon

gibi..

bossa nova dedi ki...

Arama bulamazsın ki farkı
ABC'nin farkı fiyatı!!

Piyaztheoz dedi ki...

iyi oluyormuş baydığı

ben tüm insanları adı ve soyadıyla kaydettim bir gün rahatladım

yapma bossa-nova yapma bunu

bossa nova dedi ki...

yaptım ki ehehehe!! ordaki sağa sola sallanan ikizlerden biriymişim ben meğersem böööö!!

Piyaztheoz dedi ki...

amanın!
kaçarak uzaklaşma vakti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...