1.11.2009

Play your video with me !


arkadaş tavsiyesi olmadan internetdeki paylaşımsal videoları izlememim sebebi: galiba hepsinin üzerine uzun uzun düşünülecek şeyler olması ve benim o kadar düşünceye ayrıcak ne beynimin, ne de vaktimin olmaması.
geçen gün şu ''mario oynayan kız''ı merak edip izledim.
inanın 2 gündür kafamın bir yanı o kız ve annesinde,
sanırım aldığım karar: annesini kamu vicdanı adına tutuklamak.
zira onun yaptığını insan insana yapmaz.
öyle çocuk yetirştirlmez.
o kız çocuğu da bu ülkenin geleceği.
bugün de sokakta 100.yıl modeli galatasaray formalı bir genci aralarına almış bir gurup fenerbahçeli tarafından formasının çıkartılması videosunu izledim.
aslında buraya kadar bunlar doğru olmasa da alışılmış ve var olan şeyler.
yani üzerinde günlerce düşünülesi değildi ancak sonra bir tanesi ''formasını almayın, geri verin ona'' diyerek kendi içerisinde asil bir davranışta bulundu ve beni tarih, bayraklar, savaşlar ve sosyoloji gibi binlerce konuya sürükledi.
sürüklenirken bir takım kişilerden de ''al al al a lalaal'' sesi duyuluyordu bu sebepten dikkatim gene dağıldı.
diyeceğim o ki: videolardan bir şeyler öğrenmeye yahut videolara birşeyler öğretmeye çalışmayın ama üzerine biraz düşünün.

image from: the toy story

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...