13.11.2009

tembellik yapılmaz yapılsa tembellik olmaz.


hayatı banyodan çıkartıp sobanın karşısına oturtacağım sonra basacağım fırçayı ''gık'' diyemeyecek.

insan ırkı olarak ayakalrımızı birbirimizden kısmen saklıyoruz ve ayak parmaklarımızı hiç kullanmıyoruz.
çok gelecekte bence 2 ayak parmağımız kalacak ve ellerimiz klavye kullanmaktan uçları düz parmaklara sahip olacaklar.

hadi kar ve dolu anlaşılır da, yağmur çok acayip geliyor bana.

asrın oyunu Worms World Party'siz hayat bir hata.

bazı insanlar bayram-seyran işinde
bir tercih durumunda kalıyorlar.
kimine hergün seyran gerçi.

detaycı:detay satan kimse
acı:''a'' satan kimse

yabancı diller bölümüne giderken bir nohutpilavcıda ''acılı ayran'' görüyorum alsam bi türlü almasam bir türlü.

bildiğin dişçi olan ilkokul arkadaşım var.
yok öyle bildiğiniz dişçilerden değil
''ben senin bildiğin dişçilerden değilim''

misafire fotoğraf albümü gösterme olayı bi boyut değiştirse de aynı sıkıcılıkta galiba.

''bugün tembellik yapacağım''
öyle birşey yok.
tembellik yapılmaz yapılsa tembellik olmaz.
oha süper söz uydurdum.
bi tane daha geliyor!
tembelli gideceğim du diyarlardan.

Başbakanda mahallenin gençlerine penaltı atabilecek bir potansiyel seziyorum.
iyi bir şey bu.

bir insana çok dokukan küfür diye birşey var, onu kavgada söylerseniz kazanırsınız.

gına:gelebilen bir şeydir.

Hititçe de ''şu-up pi'' kelimesi Türkçe 'Temiz' kelimesini karşılar.

marroon v adlı topluluğun şarkıcısı kesin bir zamanlar uzunsaçlıydı buna can-ı gönülden inanıyorum.

bence kargocuların yüzde 20'si aşk meşk hoşlantı işine çalışıyor.

medyada görülen ve başkasına ait olan mizahı okulda direk taklit etmek bana göre değil.

özlü gibi sözü normalmiş gibi söylemek ile normal sözü özlü gibi söylemek arasında ince farklar vardır.

şu günlerde fırsat buldukça konuşmalarımın içerisine ''ilmek ilmek,düğüm düğüm'' sıkıştırıyorum.
çok uzun boyunlu (boylu değil boyunlu) bir şarkıcının şarkısında vardı.

ülkedeki kuzenlik olgusunu kaldırın da ekonomi calkalansın.

sabah sabah Tuğçe'de düğmeli çorap gördüm.
pek sevdim,belli etmedim.

güz dönemi masalı:Çizmeli Kedi

bu arada Leopar desenli plastik çizme gördüm okulda da,
kahvemin tadı gitti yeminle.

pamuk presnsesin aslında tutan bir masal olması da ilginç yani pop kültrü aslında onun aşkıyla meşkiyle falan daha çok ilgilenir ayrıca şu an düşündüm satıcı birisi pamuk prenses ben o cücelerden biri olsaydım basardım küfrü kendisine
hangi cüce olduğum da böylece ortaya çıktı.

neyse bitti yazı burada.

fotoğraf bir arkadaşa tip ve düzenleme bana aittir.

7 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

marun 5 vokalinin saçını falan bırakta ben o adamların öpüşmesiz sevişmesiz bi kliplerine denk gelemedim.Erotizm kokulu bi grup.Acılı ayrana bi teori ürettim ben.Ayranın içine acılı turşu suyu karıştırıyolar en kıyagından acılı ayran oluyo.Bİ dene bakalım matah bişeyse tarif peşinde koş antalyayada getirelim ürünü !

The Oz dedi ki...

-ya sapık herif dudak parlatıcısı içinde kalıyor gerçekten her klibinde.

-evet yarın acılı ayran günü olacak.

0z-T dedi ki...

-Worms World Party harika bir oyundu, iyi hatirlattin hemen bulup oynamam lazim.

-Acili ayran kulagima hos gelmedi, icme bence. Serinletiyor diye icerim ben ayrani.

-Hititce ne alaka?

-Misafire fotograf albumu ozellikle annenin "kizim/oglum gostersene su fotograflari bilmemne teyzene" diye buyurmasiyla duble sikici bir hale geliyor. Isteksizlik kotu.

-

The Oz dedi ki...

şu aralar worms oynuyoruz deliler gibi bknz:kamikazeeee!

ayranı içmeliyim artık meraktan ölüciğim yoksa.

hititoloji okuyorum ben artık arada böyle bilgiler vereceğim.

off evet hangi fotoğrafı kaç saniye göstereceğin telaşı iğrenç

0z-T dedi ki...

Haha aynen iste o hangi fotografi kac saniye gostereceginin hesabi beni hayattan sogutan. Gecsen bir turlu, yavaslasan bir turlu.

tj. dedi ki...

oz çok tatlısın ha. vallahi billahi.
böyle yazı mı olur ya :D pıçı pıçı pıçııı...

The Oz dedi ki...

B) sağol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...