2.11.2009

kasım'ın ''a'' sını uzatarak okumak yasaklanmış.


espirileri arkadaş ortamında yapıca daha komik oluyor da dışarda anlatınca komik olmuyor ya benim antalyadaki arkadaşlarımın komiklikleri heryerde komik lan.
kıkır kıkır bir insan oluyorum şu şarkılarını dinlerken:http://www.myspace.com/fingertipstories
te allahım ya ne biçim arkadaşlarım var.
''aklıma bişey gelmiyor'' diye bağırmak nedir?
onu geçtim ''çaytabaaa'' diye bağırmak nedir?
yanlarında olsam da termostan çaylarını içsem içerken de birşeyleri eleştirsem.

malum dişiyi bugün hiç beklemediğim bir anda gördüm. koştum ardından yetişemedim zira: ardından koşmuyormuşum gibi koşmam lazımdı.
arkasından bakakaldım.
uzun uzun bakakalabildim zira: okulumuzun benim beklediğim bölgesi, onun çıkış yaptığı kapısından yüksek ayrıca da kendisinin şeffaf şemsiyesi vardı.
enreresan dakikalar bunlar.

tramvaydaki yeni oyununum bizim fakülte de inecek öğrencileri tespit etmek
baya da tutturmaya başladım.
geçen gene bu oyunu oynarken güzelliğini ve karimasını farkettiğim boyluca bir kızı okulda gördüm pek güzel gelmedi.
gerçi az önceki enteresan dakikalardan da kaynaklanıyor olabilir.

efespilsen blues festival 20 olmamış.
hadi olmamış onu anlarım zor işler bunlar da sen 'efes dark' isteyen müşteriye neden 'efes dark brown' veriyorsun.
yapmayın böyle.

yıllarca sınıfta yazı yazdırılırken her ''satır başı'' dendiğinde ''bıçak sapı'' diye eşlik ettim
yüzde birlik farkedilme oranım, yüzde yüzlük güldürme başarısı sağladı.

tırnak içine almayı gerçek anlamda düşünsenize
ama böyle saçı kaşı boyalı, çok deniz baykalcı teyze tırnağı düşünün.

''bakmazsan görmezsin'' diye bir kimseye daha denk gelirsem ve bu kişi saygıda kusur edilecek bir kimseyse odunla girişeceğim ağzına yüzüne.

hepimiz benim yazdığım kadar çok blog yazsanız hiç bişey değişmez,
ben yazmayı bıraksam da birşey değişmez,
bunların farkındayım ey süper egom.

Janset, elinde meşrubatıyla çereziyle kapıyı çalsa şaşırmadan buyur ederim.

hayko cepkini az sevmek diye bişey var.
gençlerde görülen bu özellik
cepkini görünce ''bu adam ne biçim yaa'' demekle oluyor.

x-''siz kimsiniz''
y-''biz pokemonlarız''
bu diyalogdaki y benim ve diyalog gerçek.
x'in biz dediği sadece benim.
biz dediğim de sadece benim.
varın gerisini siz düşünün.

kasım'ın ''a'' sını uzatarak okumak yasaklanmış.

içerisinde be geçen iki ingilizce şarkı ve be'li bölümleri.
Let it be-The Beatles(''let it be'')
Disco Boy-Shantel(''i wanna be your disco boy'')

D&R'da Boney M albümü görünce içime su serpiliyor gidip almıyorum da orada dursun.
bir de yine D&R'da kapak fotoğrafı nedeniyle gözlerimi alamdığım bir albüm var:''Sultana Exclusive''
işte en tepedeki kapak, o albümün kapağı.

delik çoraplı şiir
delik çorap giymek kadar koymuyor bana.
çorabın giyer iken delinmesi.
pek görüşmediğim başparmağım bakıyor bana.
elde değil bünyenin delirmemesi.

samimi deliren kişiye: dellenmiş denir.

Ebru Şallı "Onların hepsi benim canlarım. Hepsini çok seviyorum. Onlar benim lokumlarım" demiş.
'Şişman kadınlar güzelim demesin' söylemine gelen tepkilerden sonra söylemiş bu lafı.
''lokumlarım'' derken hala inceden dalga geçiyor olmasın.

5 yorum:

bossa nova dedi ki...

be'lilere ekleme yapim mi noğğğğluuuurrr

Piyaztheoz dedi ki...

yap tabii ne demek
sevinirim ayrıca

Turist dedi ki...

efespilsen blues festival 20'ye parasız gittim, 2 beleş bira ve bir de sucuk ekmek yedim. bilete de para vermemek ve pazar günü olan özel davetili konserini izlemiş olmam ise çok güzel bir histir.

Piyaztheoz dedi ki...

havan kime seyyah?

Turist dedi ki...

bilmiyorum, ama boşa gitmesin yazayım dedim :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...