20.02.2010

1 kill, 1 insan


''aksine'' kelimesini seslendirmeyi sevdiğimi farkettiğim an bence çok süper bir an.
''akis ve ''aksetmek'' gibi kelimeleri de severim ancak ''aks'' kelimesini sevmiyorum.

bilgisayarın ne kadar iyi olursa olsun,
sen onu mouse olmadan da kullanmayı artistlik yaparcasına denersen,
'tab'a ,enter'a basa basa işi şova dökersen,
küser o bilgisayar.

kanadalı bir genç kızın başlattığı 'yersiz kravat takma modası' bitti,
iyi ki bitti.

'fotoğraf resmin tab ettirilmiş halidir.' diye bir iddia atayım mı ortaya?
atmayayım zira henüz ben de inanmadım.

aksi düşünülebilir ancak bence ''çalışmadım'' diyen ancak çalışan öğrenciler en çok üniversitede var.
öyle öyle üniversite kazanıyorlar.
hasbelkader spor.

bir vazo resmi bir de gayr-ı resmi ödevi veren resim hocası olsa ya..

anadolu lisesi,iyi güzel hoş da neden anadolu?
bir de bu okulların bir şehirde taş çatlasın 2 tane falan iyisi var.
gerisi kendini zaten ingiliceye,almancaya adamış yerler.
ecnebi lisanlarına karşıt değilim pek tabii
lakin, bizim lügatımız da beyhude değildir.

norah jones'u ilk duyduğumda isminden dolayı çok esmer bir kişi zannetmiştim.
bu arada hiç dikkat etmemişim: alicia keys,saçı topluyken baya güzelmiş.

hayatımdaki yegane folklör girişimim okul zoruyla olmuştu.
sonradan kişi fazlası çıkmıştı da ''ben çıkacağım'' demeyip de atılmaya çalışmıştım.
çekindiğimden falan değil.
çıkışım garantili olsun diyeydi bu çabam.
millet sağa dönerken sola dönmek ve işi çok önemseyen takım arkadaşlarınızın ''ne yapıyorsun?'' bakışları da tecrübe olarak kaldı.

kafamızla değil burnumuzla işaret ediyoruz bazı yönleri.

ingilizce'nin hasını ingilizler konuşuyor.
ancak medyadan öğrendiğimiz kadarıyla amerikalılar ingiliz duydular mı hemen ''aksanını beğendim'' tribine giriyorlar.
lan evladım, adam zaten ingiliz.
dil onun, tonlama onun, vurgu onun.
sen adamın dilini alıp kullanıp bir de kendine uyduruyorsun,
sonra diyorsun ki ''aksanını beğendim''
yok ya..

hayatımdaki ilk kopyayı da bedeneğtimi dersi sınavında çektim .
(yürü be oz, marjinal yaşamı geçmişle karıştırıp süper edebiyat yapacaksın.)
neyse işte bildiğiniz ''sağa dön sola dön''leri şaşırımamak için saat taktığım kolumu bir yöne sabitlemiştim.
ve evet o yıllarda saat takıyordum.
su altında 50 metre dayanıyormuş.
hiç inmedim.
insem zaten orada saate bakmam, ''su altı başka güzeldir.'' triplerine girip......

bazı insanlar saatler gibidir.
3 çeşit bazı insan vardır.

tam saat insanlar:
yerini yönünü tayin etmiş bi şekilde oynu bitirmiş insanlardır.
yerine göre sıkıcıdırlar.
eğlenilecekse eğlenirler o kadar.
ancak net eğlenirler.
hesabını kitabını süper şekilde yaptıkları hem ekonomik, hem de kaliteli eğlenceleri vardır.
müdavim kişilerdir.

çeyrek kala insanlar:
plan program aşamasındaki insanlardır.
süreleri giderek azalmaktadır.
yolda geçirecekleri süreyi abartıp hesaplarlar. bu yüzden eğlenceye en erken gelen insanlardır.
hayatlarında ki bu döneme ''neredeyse dönemi'' de denir.
istekli,ilgili ve heveslidirler.
saçlarıyla dikkat çekerler.

çeyrek geçe insanlar:
''bizden geçti bazı şeyler'' diye düşünen insanlardır.
erkek olanları,askerlikle,iş ve aşk ile öğütler vermeyi.. öğütler verirken de aşk ile ilgili dediklerini uygulamak üzere eğlence mekanındaki ''çeyrek kala kızlara'' yazılmayı severler.
ancak bu yazış esnasında ''çeyrek geçe erkeği'' dişiyi etkilemek için bir anda çeyrek kala erkeğine dönüşür.
ki zaten hemcinslerine aşk ile ilgili verdiği ve ''pompa'' diye özetlediği öğütler budur.
açık renk gömlek ve kot pantolonları severler.
bunların kız olanları hakkında pek genelleme yapılmaz ancak: uzun süreli ve aşırı çok ciddi çıktığı olan kızlardır bunlar.eğer yanlarında çıktıkları yoksa telaşlanmayın mutlaka gelecektir.
o gelemese dahi 2 cümleden birinde adı geçecektir.
o eleman orada yoktan var edilecek,
adeta küllerin içinden koşarak koşarak doğrulacaktır.

''çok renkli'' anlamına gelen ala kelimesinin a seslerine iki şapka atarsanız.''iyi, güzel, hoş'' anlamına gelir.

haber:
''Tekirdağ’da 15 yaşındaki öz kızına 7 yıl boyunca tecavüz etmek suçlamasıyla tutuklu yargılanan Muzaffer A., 20 yıl hapis cezasına çarptırıldı'
4 duvar ne kadar kuvvetli bir şeymiş ki: devlet kontrolünde içerisinden 20 yıl çıkmayınca sapıklığa çözüm olunabiliyor.

kılın,kıçta çıkınca kerameti kaçıyor ancak kıçta bir gamze görünce akıllar gidiyor.

kızıl derili gibi saçını örmüş genç kızlar görüyorum.
yakıştırıyorum da.

evrak beklerken, makam bilgisayarı donuyor ya,
insanın canından can gidiyor.

geçengün fünikülere gene çok bağıran turistler bindi.
süper ingiliz tonunda bağırıyorlardı.
ancak bu turistler ingiliz olmak için oldukça esmerlerdi ki bir tanesi benim ve yanımdaki arkadaşı olan kızın
(aslında yanımdaki kızın)fotoğrafını çekerken kıbrıs türkçesi konuştu.
hayır,
bağrınırken ingilizce,
kendi aranda kıbrısca.
ne iş?

doğan çocuklara isimler
kız: salomanje
erkek :saloon

4 yorum:

Turist dedi ki...

örgülü kızdan selam...

The Oz dedi ki...

örgüsüz kişiler adına sana da selam

bossa nova dedi ki...

a k s seslerini yan yana seviyorsan
raks eden ve saks marka çorap giyen bir eş ile maksim gazinosunda bir düğün ve raks marka eşyalarla dolu faks makinesinin vız vız çalıştığı fraksız girilmez kapı yazısı bulunan bir ev diliyorum..

The Oz dedi ki...

hemen araştırmalara başlıyor ve teşekkür ediyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...