1.02.2010

3 Büyüklü Şiir


sen, sahalarımızda aradığımız güzelliklerken,
ben, beşiktaşın çirkin savunma oyuncusu ihtiyacıydım.
sen, milli takım için bir fatih terimken,
ben, 40 yılldır milli takımın kalesini koruyan fenerbahçeydim.

sen, yurtdışından transfer edilmiş yıldız futbolcuyken,
ben, ligimizin düşük bütçeli takımlarında yıldızı parlayıp da istanbula gelmiş yabancı oyuncusuydum.
sen, kavgadövüş maç kazanan george hagi'yken,
ben, hakemi alkışlayıp da oyundan atılan bülent korkmazdım.

sen, turnuvalarda çoşan,bütünleşen milli takımımız gibiyken,
ben, 2010 afrika kupasına gidemeyen milli takımımızdım.
sen, uzun saçlı ve modern futbolcuyken
ben, türk futbolunun bıyıklı futbolcu ihtiyacıydım.

sen, tuncaydın,
ben, rıdvandım.
sen, goldün,
ben, gol olurdum.

sen, 4 sene peşinsıra şampiyon olan galatasarayrdın,
ben,100.yılında kupayı fenerbahçeye kaptıran galatasaraydım.
sen,uefa finaline klasik formasıyla çıkmayan galatasaraydın,
ben,damalı forması aklına gelmiş beşiktaştım.

sen,tek golüyle derbi kazandıran kezmanken,
ben,kırmızı karttan sonra yüzü kızaran kezmandım.
sen, kadıköyde gelen şampiyonlukken,
ben,denizlide kaçan kupaydım.

sen,yoktun ben,vardım
sen, goldün ve eğer istersen ben de, gol olurdum.

imza:Oz
Not: gerçek kişi kurum yahut kuruluşlara yazılmamıştır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...