3.02.2010

belirsiz merdiven 6


uzun yakası olan gömlekler aradım da bulamadım.
bulabilsem iyiydi.

düğün dernek gibi kadın kişilerin ''şık'' ve sırtı açık giyindiği ortamlar yaz günlerine denk gelirse
sıcaktan bunalan hemcimslerime ''şık'' giyinmiş genç kızın soğuk ve simli sırtını tavsiye ederim.

sevgili okur,
iddia ediyorum:
dünyanın en büyük midye dolmasını yedim!
(sormadan mardinli olduğunu bildiğimiz) midyeci ''sana 1 lira abi'' dedi.
ben de ona ''normalde ne kadar?'' dedim.
midyeci ''bibuçuk ağbi'' dedi.
midyenin başında midye ile ilgilenen başka kızlar görünce atik davrandım ve midyeyi yedim.
edebimle yedim tabii öyle işi artistliğe dökmedim.
geri dönüp midyeciye ''niye bana indirim yaptın lan? bak bu konuyu konuşabiliriz'' diyesim var.

ayşen gruda ve şener şen'in oynadığı karakterlerin aşk ilişkileri şimdiki tırt jön(?)lerin oynamaya çalıştığı rollere bin basar bence.

yukarıda filmden alınmış bir karesini gördüğünüz Gülen gözler filmindeki Vehici karakteri de bir ayrı güzeldir.

dünya tarihinde lezbiyen barı dışındaki bir barda kız enflasyonuna denk geldim.
hemen özlü söz geldi aklıma ''çok kadın hiç kadındır.''
gerçi bardaki güzel kız sayısını 1(bir) olarak tespit ettiğim düşünülürse......

hürriyet'in kelebek eki 'kaan tangöze-seçkin piriler' aşkını pek seviyor bence.
zira her fırsatta dillendiriyor.

geçen haftalarda hititçe hariç çok yabancı dil kullanarak rumuz yazmayı yasaklamıştım.
şimdi saldım gitti.

bence mutluluğun en enterasanı hiç beklemediğimiz anda dolmuşta yanımıza oturan güzel kızdır.
bir de o kız hep kısa mesafe gider.

kış mevsimi: ajda bardaktaki çayı avuç içinde tutarak içmektir.
bu çay-kahve konusunda enteresan tercihlere ihtiyacım var galiba.
zira çay ve kahve benim için normalde bir kaç demlik üst üste içebildiğim şeyler olduğundan bir kafe ortamında alkolsüz enteresan bişeyler bulmak durumundayım.
gerçi buraya büyük bir mesele gibi yazdım ama garson gelince ''çaai'' diyorum çay geliyor böyle yani.
geçen gün melda duble türk kahvesi içmişti o konuda konuşacaktım kendisiyle unutuldu gidildi bak..

2010'dan tek isteğim: yurdum insanlarınca saz ve bağlama arasındaki içlem-kaplam ilişkisi farkedilsin.

berna laçin iyidir yahu.

yolda arkadaş görmek Antalya'nın şanındandır.
geldim gördüm ve benzeri..

çiçekli mani
çiçek dalında,
sivilce alında,
gavur ismidir,
maria ve linda.

yağmadan gelen ''kar soğuğu'' beterdir kardan.
ne kardan adam yapabilirisiniz
ne de bişey anlarsınız kardan.

kıç çatalı yıllardır hayatımızın garipsenmesi giderek azalan bir parçası oldu.
hav ay met yor madır adlı dizinin birinci sezonunda lilly, gelinlik bakarken robinin ki de görünüyor.
görünmese iyiydi ama görünüyor.
ha robin alttan çıtçıtlı şeylerden mi giysin? derseniz
yok biz onun çatal bıçak setine razıyız.

bakteri çok komik bir kelimeyken kimse bakteri konusunda ciddileşemeyebilir.

peki ya efsane hayal karakteri samim saka'nın mirkelema azıcık benzmesi.

şimdi ingilizcede ''i feel myself'' diye cümle var.
Türkçesi aynı havayı vermiyor galiba.
mesela ''Gönül'' kelimesi de dünya üzerindeki tüm dilleri türkçeden üstün kılabilir.
''Gö'' sesi ile başlayan diğer sözcüklerimiz için aynı şeyi biraz gaza getirirseniz söylerim.

kola diye bişey var sorgulamadan içiyoruz ha.
kola ne lan?
ya kolayı, ne üdüğü belirsiz merdiven altı şekerlerini eritip yapıyorlarsa?
ya kolayı, açtıktan 30 dakika sonra bozulan ve sadece ilköğretim okullarının önlerinde satılan ucuz cips artıklarından üretiyorlarsa.

yeni takıntım sakız ve ciklet kelimelerinin içlem ve kaplamının karışması.
sakız:ciklete kahveye falan koyulabilinen hoş bir aromadır.
ciklet:bir tür macundur,artık şekerli olur sakızlı olur meyveli olur,naneli olur..

meclisimizdeki koltuklarımız turuncu.
belki bilmeyen vardır.

şarkı tavsiyesi olarak da 'simianmobiledisco' diye bir topluluğun şarkısınu vericektim de unuttum adını.
neyse artık bitirdim burada.

7 yorum:

Turist dedi ki...

nerde yedin o mideyeyi sen?

Piyaztheoz dedi ki...

gizlibahçe'nin olduğu arada

bossa nova dedi ki...

barda oturup etrafına sadece boş boş bakan bir şahıs olaraktan meraklanmaktayım nasıl böyle bir süpermenvari ultraviyole bakışlarla etraf süzülüp de güzeller ve çirkinler ayırtedilir pes! pes!
O Vecihi karakterinden sonra TSK o tip uçaklara Vecihi demiştir. Bu da benden bir demet bilgisayar.
Kadıköy'de kilisenin orda bir midyeci göreceksiniz Atasun optik'in orada işte onlar ailecek işletiyo orayı ama abisi Almanyaya gittiydi en son öyle çok şekerler daha güzel midyeler olsa da benim favorim olmuştur orası.
Bir de kadıköy'de migrosun tam karşısındaki çiğköfte benim favorimdir. Çok leziz. Bi kere orda çiköfte yerkene adamın bir kol kokoreçini çaldılar. Şok olduk.
İşte buuuu!!!!!!Cİklet o!!!

Gokce T dedi ki...

ah oğuzcum şu antalyada yaptığın tatili ölümüne kıskanıyorum ha.

Piyaztheoz dedi ki...

peki

leftie dedi ki...

çiçekli mani mükemmelmişş =))) ama o sivilce yerine akne yazsa daha fonetik heceölçüsü daha bi okşayıcı olmaz mıydı?

The Oz dedi ki...

akne hep kanlı oluyor
tiksinç gibi geldi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...