16.05.2010

geç dönem çağdaş neler oluyor?



taktım gene birşeylere
Bu şu sıralar ülkemizde apaçi olarak adlandırdırılan tiplere bir iki yıl önce bi isim takamayıp ''saçını fön ile diken tipler '' ondan bir iki yıl önce de ben bir takım çevrelerde bu tipler için ;''kekocan'' dendiğini iyi biliyorum.
bu insanlara bir zamanlar ülkemizde sevgisi fırtınalar gibi esen kızılderili kültüründen bir adın takılması da amaç yermek olduğu için beni ziyadesiyle üzüyor
sanıyorum yaygın ve bilimsel bir isim vemek gerekirse bunlara ''geç dönem çağdaş kıro akımı'' diyebiliriz.
bu insanlar sürekli birbirine benzer,
kendi aralarında moda olan bir ikonu yapmazlarsa olmaz.
e arkadaş,
bu insanlara ''apaçi'' diyen bir takım güruhlarda da bu özellikler görülüyor.
ne bileyim bugünlerde istanbulda ''aberkırombi'' giymeden yaşayamayan gençler var.
yahut yeşil adidas aşortman altı üzerine halka küpe takmayan kaz boku rengi saçlı kızlar.
hepsini geçtim radikal düşünceli rock(rok okunur) metal abiler.
yada komik ceket giymeden zeki görünmediğini düşünen üniversiteli kızlar.(kışlık tespit)
hepsini bir daha geçtim moda olan gözlük akımları...
ve bu ''geç dönem çağdaş kıro akımı'' genelde bu moda akımına uymaz
dar dikdörtgen
metal çerçeve
siyah camlı gözlük takar.
damla gözlükmüş,reybın verferırmış bağlamaz.

lafı uzatıp da bir sonuca bağlama gayretim olmadığından yanlış anladığım bir şarkı sözünü yazayım da manidar olsun.
all we are same(tıklayınca şarkı çıkıyor.)
give peace a chance
(tıklayınca sözlerin doğrusu çıkıyor.)

bu arada demeden geçemem en büyük galatasaraylı iron-man galiba.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...