21.05.2010

KANGROOVE


ismimin sonunda han yahut can eklenmiş versiyonlarını zerre sevmiyorum.
başkalarının han yahut can ile biten isimleri için ise nötr'üm.
hemen kendi adınızı düşündün değil mi?
benim bencil okurum.

son buluşum chicken whopper ile sık sık buluşmak isterim,
fakat o mangal efekti orjinal değilse pis küserim.
bilen bilir ben pis küserim,
saçım falan hep pis olur..

hiç bilmeyen için ezan,
enteresan olmalı
gerçi ezanı hiç bilmemeden ezan okunan bir ülkeye gitmek de enteresanmış.

yeni şekilli browniyi sevmemiştim.
ilk yediğimi paylaştım da yedim hatta
ancak paylaşmak güzelliğini arttırmadı
yanında içtiğim 50 cl değerindeki tuborg gol yüzünden olabilir.
kızlar fena değildi gerçi,
neyse.

inatla tahta masa sandalyeli mekanlara takılmamaya çalışan insanlar var.
ben severim (yaşanmışlık geyikleri değil) .
laylondan bozma turuncu ve cart yeşil renklerde masa ve sandalyelerden
yahut kızmızı latex bir koltuktan kat kat iyidir.
akdenizli gibidir en azından.

hiç sevmediğim laf :''Beni hiç enterese etmez''

az önce üniversitededki türkdili hocamı facebooktan ekeledim.
acayip hissiyat!

olan var olmayan var :o sebepten yoklama alıyoruz.

peki ya ilkokul öğretmenimin yazım yüzünden bana ''doktor olacak'' demesi.
akabinde gelişen senelerde başbaşa kaldığımız zamanlarda ise yazım yüzünden beni sevmemediğini açıkça göstermesi.
ne yapıyor acaba şu an?
hocam doktor ne ya?

günübirlik her ne kadar beni geren bir hadise olsa da
içimde engelenemez de bir sevgi var kendisine karşı.

''civvvvv''layan mikrofon beni zerre rahatsız etmiyor.
boş vaktimi rahatsızlığını abartan insanları gözetleyerek geçiririyorum.
insanoğlunun özellikle kız olanlarının şanındandır rahatsızlığı abartmak.
bir çeşit değer bindirme harekatı.

okula hep okul hırkası ve okul süveteri ile gelen çocuktan zarar gelemez.
o çocuk jöle bile sürmez.
bence ilk ve orta öğretimin en gerginç (bilerek gerginç yazdım.) vaziyeti okula jöle sürülmüş bir saç ile gelen sınıfınızdaki kızdır.
gerim gerim eder adamı o kız.

sanıyorum dünyanın en küçük migrosu, eğer halen kapatmadılarsa,
benim antalyadaki mahallemde
süper bir yer.
tarifi ne mümkün.

doğan çocuklara isimler
erkek: takvimi
kız: maarif

şarkı tavsiyesi için

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...