14.05.2010

kaftan


babamı elinde jilet ile gördüğüm iki an beni pek etkilemiştir.
birincisi elinde jiletle tıraş olan baba
ikincisi de elinde jiletle camdan bant artığı temizleyen baba
ikincisi acayipti cidden.

leblebi yiyen adama şaka yapılmaz
o adamın gülerken o leblebi burnundan gelir vallahi.

ben bir şeyler yazarken arkamdan yanlış yazdığımı söyleyip duranları sevmiyorum.
Var böyle bir kaç kişi.
ben sonradan düzeltenlerdenim.

''çikolata yani sonuçta''dedi biri

bizim yurtta cüce zenci var.
Sanıyorum kendisi hastalık geçirmiş birisi yahut sakat
zaten dalga geçmek için söylemiyorum.
enteresan.

benim de bursum var
ben de insanım.

4 butondan fazla butona sahip mouse kullanan insana karşı gerilirim.

mango diye bilinen markanın erkek bölümünde tam aradığım gibi mavi pantolon görmem,
akabinde 80 liralık fiyatına ''obarehey'' demem.

derslere hiç gelmeyen sınıf arkadaşınız bir acayip oluyor.
böyle tanıdık gibi ama değil gibi.

anlamını öğrendiğimden beri ''tahta boşluk'' lafını cümle içinde kurasım var.
saçı 3 numara saçlı kız,
yemek yapmayı bilmeyen kız,
''benim tüm arkadaşlarım erkek ki'' diyen kız.
sizler yuva kurmayı unutun.

antalya var aklımda ne biçim.

ne çok izleyicim olmuş bu arada
sağ olsunlar, var olsunlar.

arkadaşlarımdan solistlik teklifi aldım.
barış manço'nun trip şarkısı için.
değerlendireceğim.

bişey öğretmenliği okuyan insanlar güzel insanlar oluyor.

mitanni diye bir cafe var.
muhabbet ederken müzik de dinleyebileceğiniz ses dengesi süper mekan.
''kız arkadaş götürülür'' o derece
o derece bi kız arkadaş bulmak,
bulmak lazım.

istiklalde kaç seferdir trt müzik'in ekibini görüyorum kaç seferdir bana sormuyorlar.
ne soruyorlar pis meraklardayım.

arkadaşım çiğdeme konser afişi yapmamız ve süper olması.
konsere de gideceğim göreceğim bakalım.

''manyamak'' nedir ya?

bi kız birinden çok hoşlanırken ne fena görünüyor ya.

çiğdeme de mi küssem?
yok yok çiğdem candır.

pamuk prenses iki'yi izlediğimden beri ''kafam göt'' gibi cümlesi aklımda
aklımda daha güzel şeyler olsun isterdim.
bu ara böyle.

ilk sıcak havalarda da üzerine ceket tarzı şeyler giyen kişileri çok iyi anlıyorum.
baharı doyasıya yaşama telaşı.
iklim gibi iklim olma telaşı.

haftada bir halini hatrını sorduğum müge
sürekli araya saçlarının turuncu olduğunu söylüyor.

az önce internette doğanay limonata'nın çekik gözlü insanlı reklamını gördüm.
hiç gerek yokmuş.
limonata işinde pınar'ın limonatı süper hafif lime ayarında.

normal kart boyutunun yarısı kadar büyüklüğü olan oyun kartı gördüm mitanni'ye giderken
normal kart boyutundan çok büyük kart görünce öyle olmamıştım.

erkek yurdu ayak kokar zamanla alışırsınız.

doğan çocuklara isimler
erkek:kek
kız:pasta

4 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

iyy cidden ayak mı kokar :S
ben gitmiştim, çok da temz bi yerdi, hatta kız yurdundan temiz olduğunu ileri sürmüştüm.. :D

bossa nova dedi ki...

afişi ben de çok beğendim Oz bence harikulade olmuş!
Keşke de gelsem ama final haftama denk gelmekte.

Turist dedi ki...

Çiğdem'e küsmek yasaklanmış zaten de ekşili köftem, üzme beni naaptım sana acep?

The Oz dedi ki...

Hayal Meyal: evet pek fazla koku alamayan bana ilk girdiğimde gelen koku ayak kokusuydu.
kışın pek havalanmıyor haliyle yazın fena olmuyor tabii.

bossa nova :benim de finallerime denk geliyor bunu da ilk defa buradan açıklıyorum gelememe ihtimalim var bi dahakine gel artık sen de

Turist:bişey yapmadım bana gelir bazen öyle yoklarım arkadaşlarmı ilgi bekleyen bi ergen gibi.

son olarak ilginize teşekkürler kızlar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...