28.05.2010

anında Resul Kıraç olmak.


smokin denilince sigara geliyor aklıma.
klişe bir smoking kills şakası yapmayacağım.

beyazı alın üzerine geometrik şekillerde kırmızı ve mavi ekleyin öyle leziz oluyor.
yemek tarifi gibi anlatması da daha bi güzel.

bacak tüylerini yok eden erkek
rakibi
bacak tüylerini hiç yok etmeyen kız
büyük mücadele fox tv ekranlarında.

kalın ruffles ve capy gurme iyi ki yok oldu.
ha bir de pepsi gold.
öte yandan yedigün şeftali geri gelsin istiyorum.

ev tuvaletlerine de pisuvar koyulsun.

domatesi bol tuzla yerken ağız dudak acıması
akabinde kesilmeden yemeye tam gaz devam etmek
en sonunda da hızımızı alamayıp domatesin çekirdeğini çitlemeye çalışmak.

Develi şiir
bir vişnenin
bir portakalın
bir de senin
gırtlağımda tadınız kalıyor
geviş geviş... getiriyorum.
develik bende işte.

hayat bildiğin güzel değil ve çocuksan bunu farketmene genelde izin yok
gerçi ben kaldırımların fazla yüksek olduğunu farkedince anlamıştım durumu.
duyarlı çocuk hesabı.

eğer rekabeti varsa martı ve kaplumbağanın
ben yeşillerden yanayım.

rasıl kırov dediğin de bildiğin Resul Kıraç gibi bir isim.

Nazlıya akrostijli şiir.
neden gazete gibi blog yaptın?
aslında meraktayım
zaten heycanlıyım
lalelide görecekler beni diye
ıstanbul derken koca istanbula

sonunda o oz büyücüsü tişörtlerini nereden aldığınızı buldum!
sipeşıl tenks tu zeynep.

arkadaşım fatih yalın çocuk çizimli Türk bayrağı çizdi
hemen yanına m harfinden kuş koydum.

pvc pencereleri gördükçe aklıma uçurtmayı vurmasınlar adlı filmde geçen ''laylon'' kelimesi geliyor.
tabii böyle bir akıla da şu sıralar kızlar akın etmiyor.
aşka boğmuyor.
normaldir.

halley + vişne ölümsüzdür.
bir de metro eski ambalajına dönsün.

eğtim öğretim haftasında dekanlık ile delikanlılık yer değiştirsin.

kışın boktan soğuk bir havada okul bahçesinde öylece otururken yerde bulduğum ve bileklik haline getirdiğim lastik toka genç kızların taa yazın ilgisini çekti
bildiğin mevsimi varmış tokanın.
saçta iz yapmıyormuymuş neymiş.

ingilizce öğretmenleri gibi öğretmenler yok
öyle bir öğretmen varsa o kesin ingilizce öğretmenidir.
bu konuda müzik öğretmenleri de bir başka kulvarın şampiyonudur.

delikanlılıkta yeri nedir bilmem de?
kelebek çok komik bir araç bence.

doğan çocuklara isimler
erkek:maden
kız:elmas

şarkı tavsiyesi
cem karaca - yoksulluk kader olamaz.

bu da hayko cepkin'in yorumu.

5 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

yine harika :D ama şu fox daki program neyin nesi onu anlayamadım :/

Piyaztheoz dedi ki...

uydurdum onu yahu,
öyle şeyler fox t.v.de oluyor ya B)

teşekkür ederim.

bossa nova dedi ki...

domatiz yimeyi çok siverim şahsen ve de tuzlu yimeyi daha çok siverim. ananem ekiyor sağolsun direkt tarlada yeme şansım oluyor misss gibi kokulu böyle.

the best teachers ever kategorisinde ingilizceciler for sure yes it is on the cat's wing under the tv and behind the next door!! :)

Piyaztheoz dedi ki...

hasretim şu okul başladı başlayalı o tarla domatizine yahu of.

nazogil dedi ki...

yirmi yıl sonra gördüğüm akrostijli şiirin için teşekkür eder mahçup mahçup gülering. o blog benim ünsüzlüğümü saklaması için yapıldı. madem ben gazetelerde magazin dergilerinde çıkmıyorum sokakta yürürken fotorafım çekilmio ben de kendi kendime çeker sonra da bakarım o siteye! gerçi yazması çok uzun sürüyo yaaa. :( bikaç kişiye daha mı yazarlık versem napsam, kim yazar ki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...