19.05.2010

süper mini


dün, beyazıttaki kapalı çarşımızdan bir adet çok kaliteli imitasyon celtic forması aldım.
formanın orjinal markası nike olduğundan dolayı göynüm çok rahattı.
adidas falan olsa yapamazdım herhalde bu illegalliği.
neyse 20 lira değer biçilen formanın bedelini ''biz buranın öğrencisiyiz'' cümlemle 15'ei indirdim.
üstelik zor bulunan medium bedeni bulmak da süper oldu.
yalnız o 5 liralık indirimin lirası dakika oldu ve adam ile 5 dakika boyunca üniversite bitirmek ve kariyer temalı bir sohbete girdik.
sohbetimiz ''sen bursaspor ayağına mı alıyorsun bunu?'' sorusuna gururla verdiğim
''hayır abi biz bu takımın taraftarıyız '' cevabı ile başladı.
biraz daha orada kalsam ben de forma satan birisi olacaktım.
zira biliyorsunuz ''üniversite bitirenlerin hepsi aç.'' diye bir mantık önermemiz var.

sen ölmeden önce bir sürü dostunun olması sen öldükten sonra hiç dostunun kalmaması kadar normal bir şey.
zira ölülerle arkadaşlık eden birilerini bilmiyorum ben.
neyse o şarkıyı da ''her şeye rağmen şişman değilim'' diye söylemesi süper bir şey.

süper mini blog bitti.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...