20.06.2011

Oyun ve Müsabaka


*n'aber okur?

*''morcivert'' diye bir tabir vardı eskiden o pek kalmadı galiba.

*bim'de kablosuz klavye ve mouse satıldığını gördüysem artık teknolojik devrim vaktidir.
gerçi i-phone falan çıkmış ben konuya pek hakim değilim..
i-phone'da karpuz kesmece, frikik atmaca gibi oyunlar var onları oynuyorum da kurcalamadığım derin gibi teknolojileri var.
bilgisayar şeysi olduğu için de sanırım internet üzerinden çeşitli iletişim programlarına bağlanabiliyor e bu bağlamda da gsm operatörleri batacak.
bu teknolojik iletişimin de önce hiç tanımadığımız insanlarla konuşma fasılı ile başlaması da ayrı bi mesele,
ulan madem böyle bir özellik var eşin ile dostunla konuşsana dümbük !
hemen hiç tanımadığım insanlarla konuşayım..

*kimi hayatın suyuna ekmek banarken kimi kalmasın diye ekmeksiz yiyor.

*saçları avize hatta abajur gibi olan kızlar var.

*martini adlı içki de şeker yuvası gibi bişeymiş.

*efsane abey road stüdyosunda bir takım müzik toplulukları canlı müzik yapıyorlar bunlar da kayıt altına alınıyor bir ara televizyonda gördüm gayet güzel dinleniyor..

*son anadolu rock erbabı Ayhan Yener ile tanıştım
ama teknik olarak arkadaşımın dayısı ile tanıştım.

*dirseği aşırı zayıf kızdan korkarım,
ona ziyadesiyle soğuk davranırım.
şimdi o nasıl oluyor ki diye düşünebilirsiniz de görünce aklınıza gelecek.

*Hande K.: Yeliz'i benim düğünümden hatırlamıyor musun?
Ben: kadınlar düğünlerde tanınmaz oluyorlar, erkekler ise biraz sarhoş,
hatta sanırım gelinlik bu yüzden var.

*geçen gün biraz ''fatma gülün suçu ne'' izledim.?
sanırım hep aynı bölümü farklı şekillerde çekmeyi başaran deneysel bir dizi o.
bayağı taktir ettim işte televizyon sanatı bu !

*19-20 haziranda yapılan üniversite giriş sınavları öncesi yayınlarını ntv bizim fakültede yaptı televizyondan gördüm nasıl da heyecanlandım.
şuan çok saçma geldi bu yaptığım.

*dün gece 04:00 gibi televizyonda bir kadın yüzüne karpuz sürüyor ve bunun çok iyi geldiğini havalı cümlelerle söylüyordu.

*Brazzaville'in East L.A. Breeze albümü sanıyorum bu güne kadar dinlediğim en güzel albümler arasında girer.
''a thought occurred to me
lying underneath a peach tree
a moment in the sun''
diye başlar.

*Hülya Avşar tam teyze olmuş.

*''ijmesini bilmiyosanız ijmiyjiksiniz''

*yazın gelmesi ile bahar vakti kafada duran gözlükler göze yerleşti istanbulun popüler yerlerinde metrekareye gölgede gözlükle dolaşan 8 insan düşüyor.
hayır baktım bim'de o da var üstelik 7.5 lira
gitmişken limonlu tea tone da alın derim.

*cappy'nin çilekli limonatası var ben pek sevmem de tam genç kız işi.
benim 100 yılda bir canım çilek ister o zamanda 3 tercih vardır.
çilekli milka (genelde başkası alıyor bunu ondan bi parça yetiyor)
çilekli link (bu harika bişey ama hmen bitiyor)
çilekli soda (tam kafe sodası muzlusu da var.)

*ağzı büyük olan kızlar hakkında enteresan bir bilgi öğrendim söylemem.

*Antalya'nın saçma pembe kaldırım taşları yağmurda asil bir bordoya dönüşür.
ve erguvan dalında güzeldir bir otobüs rengi olarak alabildiğine berbattır.

*sek sek ve mendil kapmaca gibi çocuk oyunları federasyonlaştırılıyormuş
kurallı müsabakaları yapılacakmış.
bu dünyanın en iğrenç şeyidir:
çocuk oyunları çocukların bir arada ve yazısız kuralları ve hayal gücü katkısı ile oynanan,çocukların kendi hayallerine ulaşmasını amaçlayan oyunlardır.

müsabaka dediğimiz durumda iste çocuklar karşılaştırılır,
kurallar yazılıdır ve kesindir. ''haydi ben şimdi şuymuşum gibi bir durum yoktur''
müsabakada amaç kazanmaktır. hayaller başkalarının atadığı bu amaç yönündedir.

şarkı tavsiyesi: Ferdi Tayfur - Sigarayı Bıraktım.

fotoğraftaki ayakkabı: adidas campus 80's

8 yorum:

ballı süt dedi ki...

Selam ben dirseği aşırı zayıf kız.
Sodalarda çilek değil de, karpuz-çilek vazgeçilmezdir.

The Oz dedi ki...

8) dirseğine doğru kilo al biraz ve karpuz çilek hiç görmedimdi ilkten senden duydumdu.

ballı süt dedi ki...

Heman dene derim.

The Oz dedi ki...

konu meşrubat çeşidiyse gerisi teferruattır hemen denerim babamın bakkal olduğu zamanlardan kalma bir alışkanlık.

ballı süt dedi ki...

Vaay bakkal çoccuğu. Küçükken düşmandım size bilesin. Her gün büssürü çikolata yiyo bunlarr derdim.

The Oz dedi ki...

Her gün büssürü çikolatadan da öte tasolu cipsleri bulabilme,bir sürü eşantiyon acayip hediyelerden alabilme yeteneğimiz falan da vardı lakin pek göbekli geçti o yıllarımız.

ballı süt dedi ki...

Off evet taso! biliyodunuz tasoların hangi cipslerden çıktığını. o leblebi tozları para çikolatalar ve daha nicesi.

The Oz dedi ki...

eheheheh (gevrek gevrek güldüm)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...