24.12.2011

Snow and Casual Conversation


tekrar merhaba.

yağmurun yakışmadığı şehirler: makyajın yakışmadığı ve makyajsız da güzel olmayan kadınlara benzerler.

sütlü dondurma varken vanilyalıya hiç gerek yok.
bu konuda bir diğer gereksizlik ise kahve kreması eskiden süt konurdu ne güzel.

''ben her şeye rağmen mutlu olabilirim''
Çiğdem S.

deve tüyü diye renk var.
kum renginden hallice,
develer gibi.

Fransaya tepki duyarken bursadaki renault fabrikasından hiç bahsetmeyen yetkililere bir lafım var: ''sen yetkili bir abiye benziyon...''

şu DEV ÇAKMAKlara dev tırnak makasları eşlik etsin istiyorum hatta böyle böyle ilkel teknolojiler ilgili çekmek için büyüsün ve son teknolojiler ilgi çekmek için iyice küçülsün.

keşke miletvekili maaşlarını da vekil olmayan memurlar ve işçiler belirlese.

yunan mitolojisinde, hermes ve afrodit oğullarına biribirlerinin isimlerini birleştirip bir isim takmışlardır.
bu oğula aşık olan peri kız, onun nazlarına dayanamaz ve ona sarılarak bir daha ayrılmamaları için dua eder.
isteği kabul olduğunda çift cinsiyetli olarak artık hermes ve afrodit'in oğlu hermafrodit ile aynı vücuttadırlar.
çift cinsiyetli demek olan hermafrodit kelimesi buradan geliyormuş.

cam sileceği gıcırtısı sessiz araç yolculuklarını şarkıya çeviren iki sessten birdir.
diğeri de yağmur sesi.
yani aslında şöyle:
patırıpatırıpatırıpatırı vaouuuk vok vok vauuuk patırıpatırıpatırıpatırı vaouuuk vok vok vauuuk.

zippo çakmakların sesi olmayaydı acaba bu kadar kıymetli olurlar mıydı?
gerçi benzer çakmaklar da çıkarabiliyormuş aynı sesi.. bilemedim..
zaten sigara içen biri değilim ama bunu düşünürken bir hanımefendi ''centilmen erkekler içmese de çakmak taşır'' dedi.
hayır efendim, zamanında taşıdım ama sigarayı yakınca anında ''asıldı,hoşlanıyor'' benzeri saçma atılımlar oluyor.
adamı centilmenliğe küstürüyorlar.
neyse zaten ben sigaraya karşıyım.

yeni model facebooklar zıpır gibi çoğalıyorlar.
ne yapacağımı bilemedim fakat yorumum şu : o yeni facebook timeline sayesinde çok sevgililer ayrılacak,çok canlar yanacak,alkol satışları artacak bence bu ara en iyi yatırım aracı alkol hem soğukta falan iyi gider.

''türkiye kara teslim'' ve ''karın tadını yine çocuklar çıkardı'' haberlerini antalyada en fazla yağmurlu hava altında izlersiniz.
istanbulda yaşadığım süre de bu haberleri şu an hiç bir yağış altında izliyorum.
sanki bir tek bizim mahallede yağmıyor.
yürüyerek 60 dakikalık mesafedeki kuzenimin evine yağıyormuş.

Sinema salonunda izlediğiniz ilk filmi bir düşünün bakalım.
galiba benim aslan kral !
ama en çok etkilendiğim film tarzandır, zira gözlerimin bozulduğuna inanmayan annem altyazıları okuyamama çilemi görünce gözlerimin bozuk olduğuna inanmıştır.
hayır ''gözlük takmaya özendiğimi sanmış''
beni yanlış tanımışın hanım.
gittiğim göz doktorumun adı da aklımdan çıkmaz asla.
aha f.bookta buldum !

Gelin-Görümce diye bir lokanta zinciri vardı antalyada da sonra kapandı galiba.
mutfak kıyafetli dev karikatürler vardı canımda.

uzun saçlı erkekler ile kısacık saçlı kızlar anlaşamazlar genelde.
yahut tam tersi.

honkkong doları gördüm içinde şeffaf bölüm var.
gören kim varsa gözünü şeffaf bölüme koyup içinden bakıyor.

ben galiba boza hiç içmedim.!

hakikat kelimesini islamcılar çok kullanır.
reel'i de batıcılar.
''gerçek'' ise diğerlerine göre güzel bir kelimedir.

Ben şuana kadar adını ''nugger'' sandığım Nogger Sandwich isimli dondurmayı babamdan miras aldım.

Annesi ve Bababası çalışan, okulda dev anahtarlığı ile gezen çocuk: Adam olacak çocuk.

küçük damla gözlük kadar kötü bir şey yok yahu.

Billur Kalkavan'ı lise çıkışında gören Okan Bayülgene bir arkadaşı Kalkavan'ı göstererk ''aa bak punk'' demiş,Bayülgen de ''punk değil o tank'' demiş.

eğer ''geç kağıdı''nı uzun zamandır görmüyorsan bazı şeyler tamamdır artık.

kabul gününü abartınca yes man diye film oluyor herhalde.

maymuna ''maymuş'' diyen insan duydum.

bornoz ve robdöşambr arasında ince farklar vardır.
mesela bornozlar 50 lira civarında iken robdöşambr 100 lira civarı !

belediye otobüslerimizde sakat ve yaşlılara ayrılmış yerler otobüs doluyken bile boş kaldığında ülkemiz daha güzel bir yer olacak.

Turkcell ciddi bir şekilde reklam stratejisini değiştirdi
beyaz yakalıların oynadığı reklamlarını ve beyaz yakalı ''arı''nın mevcut olduğu logosunu geri çekti.

araştırımlarıma evet yanlış okumadınız ARAŞTIRIMLARIMa hız kesmeden devam ettim ve açıklıyorum:
eskiden ülkemize bulunan ARİA adlı markanın bir italyan markası olan TIM ile İş Bankası ortaklığı olduğunu öğrendim.
daha sonra Türk Telekoma ait olan Aycell ile birleşen AVEA şuan %80 Türk Telekom & %20 İş Bankası ortaklığıymış.
Aycellin ilk telefon görüşmesini de 22 Ağustos 2oo1 tarihinde dönemin Başbakanı Merhum Bülent Ecevit ile dönemin Ulaştırma Bakanı Oktay Vural yapmış.

eskiden hayvanat bahçelerinin bir önemi vardı
şimdiki çocuklar google search ile öğreniyorlar hayvanları.

şarkı tavsiyeleri
BaBaZuLa - Bir Sana Bir de Bana

Mansur Ark - İnadı Bırak

12 yorum:

bossa nova dedi ki...

O arı değil ki salyangoz:D

The Oz dedi ki...

çok araştırımdım, arı diye geçiyor zaten o yüzden tırnak (dırnağh) içinde yazdım ''hacım''

The Oz dedi ki...

ayrıca ''onlar halka değil fil''

bossa nova dedi ki...

ama o salyangoz kiii sebebi de antenleriyle iletişim kurmalarıymış hatta :S türkselde yöneticilik yapmış bi ablam var da ekiki:)

bossa nova dedi ki...

ayrıca Antalya'daki yağmur değil dikey sel:)

The Oz dedi ki...

eehehehe dikey selmiş ehehe neyse öhöm logocular dünyası ona arı diyor ayrıca arıların antenleri artistlik olsun diye mi var?

bossa nova dedi ki...

Ona bakarsan kenenin de anteni var taaaam mıııı hıh!

Şaka bi yana salyangoz o:D
Logocular ne bilsin ki ben varken canım!

The Oz dedi ki...

hişşş arı o arı salyangoz kabuksuz sembolize edilmez ayrıca logo sarı siyah ve iş dünyasından yani: çalışkan demek ki arı !
şimdi bossa nova elindekini yavaşça yere bırak ve ellerini başının üzerine koy o saçlardan da sen sorumlusun !

bossa nova dedi ki...

ühüüü tamam tamam sen de bir tekme at bakalım ama unutma ki salyangozun kafası kabuksuzdur.

Ayrıca şuraya bakınız: Turkcell karakterinin çizeri Mengü Ertel, bu sevimli ürünü tavşan ve salyangozu ilham alarak yapmış. Alt bölümü oluşturan tavşan hızı; üst bölümdeki salyangoz da antenleriyle iletişim kurma özelliğini sembolize ediyor. Kaynak: http://www.logohikayeleri.com/2010/08/turkcell.html

demek ki neymiş tavşan ve salyangoz kafası kabıksızmış.

Kabık.

The Oz dedi ki...

oo bitiridin beni şuan ve direkt. sahibini çağırdın,
beni çocukluğumda kurduğum ''sahibi geldi kaçın la''cümlesine gönderttin.
gerçi şimdi tavşan ve salyangozun türler arasında ki ''ortal''ı arıdır diye atmasyon bilimsel açıklama yapardım sana ancak hem sevdiğimiz bir dimasın hem de blogger aleimi atmasyon bilimsellik kabul etmez bar taburesinde falan olur öyle şeyler.

ayrıca ortal dedim bak içsel gibi bir kelime uydurdum..

not: süper blogmuş bu takılayım bir şeyler kapayım hemen.

ballı süt dedi ki...

Öncelikle şunu itiraf edeyim; ben şu hemen üstte görülen "1'i laf etmiş"i arada bir "1i laf atmış" diye okuyabiliyorum.

Hadi kahve kreması konması neyse de gözümüzün içine baka baka "sütlü mü olsun?" demeleri.
Hani verdiğiniz sözler nvglvn nerde?

Bu dondurma sohbetleriyle de biz bu sene yazı çabuk getiririz.

Haydaa. Deve tüyü rengi NERDEN çıkmış yahu. Daha mavi tonlarını yeni yeni öğrenmişken.

Bahsedilen yağmur ve cam sileceği gıcırtısına ben kısık seste bir müzik açarım ki vokale eşlik etsin.

Şimdilerin de en klişe olayı erkeklerin "sigaranızı yakayım"ı değil "çakmağınızı alabilir miyim?" idir.


Camında yerine canımda yazan "kedi canını senin." http://www.youtube.com/watch?v=N4t9p-9ONIo

Boza içip içirilmelidir!

Pii maymuş mu?

Şarkı tavsiyelerinizi de pek bi sevdim efenim.

k.d: bigne

The Oz dedi ki...

e biri laf atıyor aslında yazı tarzımı düşünürsek.

ben bilmem ben tıpkı bir olgun insan gibi sadeli içerim.
sipariş ederken de vurgularım.
ama büyüğüm ev hazırları hariç kremalı kahve görmemiştir hatta babanemin bir tatlı için alıp artan kahvesini yaparken kapı sütü kullanmışlığı var kaymaklı kahve.

evet yazın en güzeli gelişi zaten.

deve tüyü düzgün insan rengi öyle uyumlu sakin.

e arabada müzik halen yabancı geliyor bana hele radyo iyice denişik.

erkek adam sigara yakar efendim olmaz öyle şey.

oy beni gene yakaladınız yanlışlıkla süper kelime oyunu yapmışım o başka neyse bu adnan hoca konusunda favorim ''allah create everything inşallah''

evet yahu maymuş nedir öyle?

şarkılar afiyet olsun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...