28.11.2008

ayaklarima hint kara sulari indi


cok sey birikti yazicam hepsini de
du bakalim...
birikti dedim ama yanlis anlasilmasin not alacak defter almadim hala ama telefomun taslaklar bolumunu sonuna kadar kullaniyorum
gerci yolda yazmasi zor oluyor ya
du bakalim...

samanlikta ignenin ne isi var yahu?
olsa olsa iki gonul olabilir samanlikta
onlarin da niyeti belli

cizgili modasi bitti mi ne?

bir sey farkettim krizden guzel kadin kiyafetcileri pek etkilenmemis

"ben okuyamadim siz de okuyamayin" desin birisi de.

mudahale,operayson tibbi isler bunlar.

ki$ gunu de dinleniyor manu chao
bereyle falan guzel gidiyor
gerci bereyi de yaki$tirmiyorlar herhalde de
du bakalim...

bir kli$e
"koca yaz gecti daha denize ayagim girmedi"

fotograf ve omuz bana aittir.
fotografi da omzu da uygun fiyattan satabilirim.
---------------
saygi ile bitirdim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...