22.11.2008

chance


bir okur sevgisi var icimde sormayin sevgili okur.
neyse baska bir sey anlatmaya baslayayim...

bir aksam dream tv ekranindaki advanced adli muzik programinda arada sirada cikan guzel sarkilara denk gelmek uzere ekranin basindaydim.
bir adet gruba denk geldim.
cikarttim cep telefonumu taslak olarak kaydettim sarkici toplulugun ismini
bu arada da ne kadar yavas bir telefon yazari oldugumu dusundum.
bi ara bilgisayara bu toplulugun isminini yazip populer sarkilarindan bazilarini indirdim fakat dinlemek kismet olmadi.
. . . . . . . . . . . .
neyse efendim gel zamaz git zaman cuma aksami gecenin ilerleyen saatlerinde tila tekilanin programini ilzleyip "bu ne lan" dedikten sonra uyku alemlerine daldim
. . . . . . . . .
sabah oldu 2'si 1 arada kahve icerken amerikan kahvalti sistemini dusundum ve ayni anda zap yaparken bir tv programinda erdil yasarogluna denk geldim.
oturdum taktir ile izledim.
programin sonunda bir jenerik muzigine dikkat kesildim.
"adini sanini bilsem de indirsem" dedim.
oglene dogru bilgisayari actim.
o indirdigim grubun
indirdigim sarkilarindan bir tanesi o sarkiymis zaten.

sansli bir insan miyim?
oyleyim galiba
siz varsiniz diye de olabilir.
alin benden o sarki sizlere!!
http://rapidshare.com/files/166216468/Clinic_-_Come_Into_Our_Room.mp3.html

fotograf ve el izi bana aittir ozleyeni var midir bilmem? ama duyurulur
elller gunaaaahkaar dilller gunahkkaaaar

1 yorum:

Adsız dedi ki...

$ok gusel yazmi$sin abijim
tabrik ediyorem jidden.

korunga agaowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...