18.11.2008

her turlu album kapagi video klip ses kaydi fotograf grafik animasyon



durmuyorum yaziyorum gibi oluyor ama olsun
az once bir tv kanalinda doktor soyledi.
cok burnu kanayanlar beyin kanamasi olmazmis.
hani var ya durup dururken burnu kanayan insan.
benim o
merhaba?
"beynim kanamasin ama kalbim kaniyor, gozlerim kan agliyor" da diyebilirmisim iyi ki dememisim.

kendince muzisyen arkadasim dart adli muzik grubu'na bu klibi yapmam.
beklenmeyen bi sekilde klibin alip yurumesi ve bir gun solist onura hadi su melankolik nobetleri soylesene diye bir telefon gelmesi.garip isler bunlar.
sonra gaza geldim.bosver adli sarkiya da klip yaptim da o pek tutmadi galiba...

"issiz adam"a gittim iyiydi

"ben nivyork havalaninda muhammed adli kiley gordum,kocaman"
derya baykal

tepedeki video,kuzenim anil ile bilgisayarda fotograflari ardarda oynatarak elde ettigimiz bir videodur.
videodaki yakisikli bizzat bendenizdir.

gittim sevgili okur.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...