15.11.2008

it's mine


benim fotografimda gordugunuz hersey bana ait.
benim ayaklarim ve kaplari,
benim pantolonum,
benim coraplarim,
benim dersanemin catisi,ve korkuluklari
benim sehrim ve santiyeleri,
benim keyfim...


evet insanoglu olarak temelde biribirimize karsi ayip olmasin diye ve iklim kosullarindan falza etkilenmemek icin giyiniyoruz.
kimilerimiz guzel de gorunebiliyor.

kimi kurumlar tarafindan aldigimiz derslerde basarili olmamiz bize devam hakki vermiyor ve kimi kurumlarca bizlere ders verilmesine devam ediyoruz.
kimilerimiz etmiyor.

sehir hayatini olusturdugumuzu zannediyor aslinda sehir hayati tarafindan var ediliyoruz.
kimilerimiz kacip gidiyor tabii.

yasam alanlarimiz bizlere yetmiyor gok yuzunden calmaya devam edior biraz daha dikine dikine yariyoruz dogayi o da yetmizor yikiyoruz biraz daha yukari cikiyoruz sonra tekrar....
kimiler yapmiyor tabii.

ne kadar yukari cikarsak o kadar korkuyoruz.korkuluklar dikiyoruz cunku daha oncelerinden ogrendigimiz bir sey ne kadar yukardan dusersek o kadar fena gebeririz.
kimileri gebermiyor tabii.

bir de bazi seyleri anlamamaya programlanmis olanlara anlatamiyoruz.
fotograflar cekiyoruz.anlayan anliyor
anlamayanlarda az degil tabii.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...