4.11.2008

el amor todo lo puede


genc bir disi saclarini toplarken cok guzel gorunebilme ihitmaline sahip iken,
ayni disi gozlerine kalem cekerkenki rujlu agzi acik haliyle siritirken az onceki guzelliklerini silip supurebilir.

kahve enerji vermez sadece uyarir.
onu bilin de icin.
onu bilin de triplere girin.

bazen okumak yazmaktan daha keyifliyken
bazen ise insanin zerre okuyasi gelmiyor.
aslinda dinlemeyi daha cok severim ben
uyarlama yapmak gerekirse diye

cocukken gevezeymisim ben.
gerci cocuk dedigin biraz geveze olacak ki cocuk oldugu belli olsun.

cocuk demisken bir dugunde takim elbiseli cocuk gorurum hemen ailesine bakarim bir sure tiksinirim o aileden.

evet simdi beatles'i tam olarak kesvetmeye baslayabilirim.zamanindan cok gec yapmak istedim bunu cunku kimse bana sevdirsin istemedim.
biseyi bana sevdirmeyin.

piyaz da, tahin pekmez de, hibes de yemezdim kucukken.kimse sevdiremedi onlari bana sevdirmeye calistilar. yok yemedim kendi kendime yedim sonra oh ne guzel dedim.

hibes denince aklima misafir tabagi geliyor.

bebek gibi konusan kizlar da allahindan bulsun.

hediye almak aklima geliyor artik.
analiz yetenegimi farkedip kullaniyor ve "cuk diye oturan" hediyelerden seciyorum.
daha almadim pek biseyler o baska

sehre blues geliyor!
bu cumartesi.

benim sevgilim "ben hala seninim" diye sarki yazicak hic birsey yapmayarak gosteririm reaksiyonumu.

ey alt dudagiyla oynayan insan sozum sana
bazen yakalaniyorsun insanlara

"gulmesini bilmeyen dukkan acmasin" diyor
gani mujde
bunun bir takim kisilerce benzeri de "guzel olmayan g.tunu basini acmasin"dir.
"iki dagin arasindaki vadi" dedi bir arkadasim dekolteye
guzel edebiyat yapti da olmadi iste.

kendini cok onemseyen,tirt ozelliklerini cok bi bokmus gibi insanlara anlatan kisiler.(genelde aykiri inanc sistemleriyle taniriz bunlari)
kiz erkek farketmez arkalarindan konusulan serefsiz gibi insanlar.
bakin ben yuzlerine soyledim.

mezuniyet olayi iyi guzel de
ayni zaman dilimine aktivite sikistirmak garip
tamam tadini cikartalim ani yasayalarim ama olmayacak seyler de var.
var mi mezuniyetinde ilginc bir sey yasamamis olan
biliyorum var
hadi dedim size
kaldirmadiniz degerli popolarinizi
tiksindim sizden su an.
kuzenin mezuniyeti iyiydi mesela
nitelikli okul zira
sanatci yetistiriyor

bir dugun dernekte kuafore gidip taninmaz hale gelen orta yasli kadin yoksa
o dugun dernek baska bir seydir benim icin.

en guzel mc donalds
antalya ataturk caddesinde ki olabilir.
bahceli falan
farkettiniz mi?
hamburgercilerde cok ogrenci var
eskiden test tost cocuguydu...

kizlar etek giysin,
ille de giyeceklerse kotlarini da dikkatli secsin.

kaldirim taslarinin rengi bir sehrin renginde onemli rol oynar
antalyanin ki koyu pembe mesela
istanbul daha gri

ya yeteneklisinizdir ya hevesli
dikkatli olun.

flortoz denince aklima fritoz deniyor.

squidward'da kendimi buluyorum bazen.

son olarak, ingilizceyi ogrenmeye baslayan bir cocuk gibi "kuyiksilvir cabuk gumus demekmis he" demek istiyorum.(6 yil oncesinden tespit)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...