17.03.2009

'good is dead' be canım


ömer şahin gültekin'in söylemi ile başlayayım.
''betmen benim gamlı yaslı gönlüme''
belki ben daha önce buraya yazmışımdır da bilinç altında kalmıştır,, bak kıllandım şimdi..

disko kralı adlı programın telefonla bağlanan izleyicilerine sorduğu soruların şıklarından bazıları geliyor
''notırdam-yesterday.''
''asuman krause sukut altındır.''

nestle damak'ın reklamında çocuklara çikolata vermiyorlar ya ''ulan şerefsizler'' diye sövmeye başlıyorum.
aslında reklamın geri kalan kısmı güzel ama olsun insan bi gıdım çocuklara da verir.
şerefsizler.
''aşktan eriyeliiim ,dillerde büyüyeliiim''

venezuella'da emperyalizmi özendiriyor gerekçesiyle batman,superman,tarzan vb kişiler yasaklanmış.

muhabbeti daha da derin olan kuş:papağan yahut papamayan

hukuk okuyan birisi için ''burası huku kokuyor'' dedi onur eser ve arkadaşı ilk başta anlamadım.

şu tepede yazdıklarımın hepsi zaman içerisinde ben bunları yazarım bloguma diyerek telefonumun notlar bölümüne kaydettiğim şeylerdi.
şimdi uydurmasyonspor.

facebook yeniden değişmiş insanlar kızıyor ben de yılların marka yöneticisi gibi bakın arkadaşlar ''popüler ürünler belli bir süre sonra taklitciliğe karşı böyle atılımlar yaparlar'' diye açıklıyorum.

yüzümün sadece bir yarsında sivilce çıkıyor o çok garip.
sivilce muhabbeti olduğunda da ''genç gösteriyor'' diyorum

tat sarımsaklı mayonez çıkarmış.
ulen bana bile sevdirdiniz mayonezi.

isanyolca dil kartı alacak oldum ama bulamadım
bulacaklara duyurulur.

düşündüm de ben niye size ödül veriyorum ki
zaten 10-15 kemik kitlem var.
anlaşın topanın bir yerde.
şişirelim egoları

acıların demlendiği
karabasanların bastığı
gölgeler içerisinde insanların kaybolduğu
ruhunu yellerin alıp gittiği
ve benzeri söylemler bizden uzak toprağa yakın olsun

gothic'e götik demeyin artık.
barok sanatına da ne diyeceğinizi biliyorum çünkü

işi gücü ders kaynatmak olan yılışık genç defol artık.
biliyoruz babanın durumu fena değil bir şekilde yolunu bulursun.

dünya adına görsel bir güzellik değilim
tüzel kişiler adına öyle olabilirim.

facebook girişinde hoş geldin yazıyor.

murat kocakaplan'ın güzelim makinasının çektiği bu fotoğrafta mevcut bulunan zat benimdir.
nice fotoğraflara

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...