19.03.2009

uydurmadır


ortam iyice karışmıştı ve bilmediğim bir ortamdaydım.
bir gerginlik vasa en kötüsü bilmediğiniz ortamda olandır
orta boyluca olan bir anda ayağa kalktı,
arkadaşlarına baktı
''tutmayın beni'' diye bağırdı.
çıtçıtlı gömleğini
bir hışımla,üzerinden yırtarcasına çıkarttı.
koşmadan seri adımlarla
homurdanarak üzerine yürüdü
sonra durdu,sustu,gülümedi
aynaya bakıyordu,
uzun uzun uğraşlarıyla.
bir siyah noktasını sıktı
burnunun kenarındaki bu nokta,
çıkarken göz yaşı döktürtmüştü.
şaşkın bakan arkadaşlarına döndü.
votka kola karışımından bir yudum daha aldı.
''tutmayın beni,tutunmam gerek lan'' dedi.
unuttuğu ve yanağını yarılamış gözyaşını diliyle sildi.
sakladığı bir şey varmış gibi ''üzmeyin lan beni,ayıptır'' diye bağırdı.
daha anaç karakterli olan,iri göğüslü kız da ayağa kalktı ve sarıldılar,
umarsız ve sarhoş insan ''hacı ne oldu ya ehue'' gibi bir şeyler geveledi.
ortam iyice karışmıştı ve bilmediğim bir ortamdaydım.
bir gerginlik vasa en kötüsü bilmediğiniz ortamda olandır. onu anladım.

not:uydurmadır.

bana ait olan fotoğraf,Antalyadan bir panoramadır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...