13.03.2009

başlık kısmına 'başlık' yazmak artık komik değil


resim kelimesi osmanlıca vergi kelimesine karşılık geliyormuş.
çok ressam yöneticiler oradan geliyor galiba.

sesini arkadaşım çiğdemin sesine benzettiğim piyanist şantör tori amos, tam da düşündüğüm gibi keçpe kulaklı çıktı.

''abi sence lucy mi? hulusi mi?''
9 yaşındaki sevgili kız kardeşim kurdu bu cümleyi
potansiyel fikir insanıymış.

ne zaman anadolunun doğu kısmındaki bir şehri için ''anadolunun parisi'' deniyor..
o zaman yavaş yavaş uzaklaşıyorum o ortamdan.

kipa'da 55 kuruşa satılan 2.5 litre kola görmüş arkadaşlarım.
''ben içerim'' diye atıldım.

losta erşim mahkeme kararıyla engellensin.

''bağırlara basılası insan'' diye bir tabir geliştirdim.

üstat vedat özdemiroğlunun kanaltürk televizyonunda V.Ö adlı programı var.
denk gelin izleyin
yiğit özgür'ün konuk olduğu program güzeldi.

pencereden bakan öğretmen ''şu mahalle ne kadar garip,camisi falan...'' dedi.
diğer öğrenci ''hocam o cami çalışmıyor'' diye lafa girdi.
öğretmen de gülerek ''nasıl çalışmıyor! cami sevap mı üretmiyor'' diyerek kahkahaları uçuşturdu.

ingilizce adı paris i love you olan filmi bir korsan vcd satan yerde bulmam,
fiyatını sormam ve adamın sürekli ve telaşla '96 saati izlediniz mi?' demesi,
aynı adamın da sonradan dükkana emaneten bakan birisi olduğu ortaya çıkması düşündürücüydü.

mutuz ve üzgün insanlara bir şeyler yapmıyorsam sevdiğimden onların bozuk sinirlerini gülmeye endekslemek için espri yapıyorsam daha da çok sevdiğimdendir.
oturup da herkese ''canım ne oldu? anlat bana'' demem.
bazen derim bAŞKa mevzuularda.

direk elektornik müzik dinlenmeye başlanmamalı bence.
önce daha enstürmantal şeylere bakılmalı.

X-daha çok gencim, bunamıyorum?
Y-bunalım..

yeni facebook anasayfasında içerik filtreleme var.
video görmek istemediğimi belirtmiştim.

sabah yağmur,öğlen güneş
olmasın böyle

kenardaki sayıları olmayan klavye görüştüm şimdi de o sayıları ayrı satılan klavye gördüm.

tükenmez kalem icad olduğundaki çoşku isminden anlaşılıyor.

fotoğraf ve karakter güzel insan gökçeye,
düzenleme ise tüzel kişilik olan bana aittir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...