22.03.2009

Sen Bilirsin


öğrenci seçme sınavı sözlü olsa hiç çekinmeyeceğim.
kökleyeceğim bilmiş bilmiş konuşmayı,yardıracağım süslü nesirleri.

geçen gün 2 kilo patatesi kivi sandım da aklım gitti sevgili okur.
aman ha siz siz olun..

mfö'nün besteleyip söylediği ''sakın gelme''nin sözlerini Fikret Kızılok yazmış.

Oylum Talu var,
programının ismi bağır bağır ''burası hafta sonu''

sizin daha önceden yürüyüp geçtiğiniz yerin bir süre sonra televizyonda gösterilmesi size de garip bir hisler uyandırmıyor mu?

şort üstü uzun kollu t-shrt modası benim için bir tek evin içerisinde geçerli olmalı

''o kadarı kadı kızında da olur''
melodik söyleyince latince gibi oluyor.

aynı sınıfta okuyan öğrenciler
tezahürat yapmayın yerli yersiz
hoş görünmüyor

ince bıyıklı adam, cornell chris 45 yaşındaymış
saçları da boya zaten
prodiktörü timberlandı da nerede görsem ayakkabı olan timberland geliyor aklıma

milka'nın en hayvani boyuttaki almanyadan gelen karamelli toffee ganznuss adlı çikolatası,
az önce öğrendim: çiğdemin ağzında erimekteymişsin şu an
hepimize geçmiş olsun.

zara'da ayakakbı gördüm ilginç olan bu değil tabi
ayakabıya annem ''hadi len'' diye tepki verdi

zara 2 olsa ya mtv 2 gibi

reggae yazılır
reggea değil

dedemle çok fıstıklı helva aldıydık da
ikimizin de aklı gittiydi
biribirimize abarttık da abarrtık
fıstık rüyası diye isim de koydum

nedir?
erkekler pantolon giyer,koyu renk giyinir,falan filan değil mi?
ama antalya'da öyle değil işte
hayat memat meselesi olduğundan bir takım organlarımızın çok fazla sıcak havalarda kapalı durması hoş olmuyor
ama kız evlatlarını aynı havalarda umarsızca beyaz uzun kollu gömlekleri,lacivert jeanlari ile görüyoruz.
sonuç olarak erkek basic tişörttür
bazı kızlar kız kotun altına da olur kumaşın altına da

R.T.E hakkında ''e iyi hatip tabii'' diye klişeler konuşmak yasaklanmış.

''altına işemek'' dedi birisi
altın da pahalandı dedim.

tayfun aldı şarkıcının şarkısının melodisi üzerine kurulmuş olan akbank reklamındaki oynayan dede karakterleri hiç sevmiyorum.

her zaman söylerim
''ayak dediğin kokar.''
hiç söylemem
''ben bir ayak yoluna gideyim.''

tepedeki fotoğraf ve çizim bana pastel boya ile renklendirme kardeşime aittir.

6 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

abi kardeş sanatsal çabalarınıza en devasasından alkışlar,ki yazıya değinmek bile istemiyorum her zamanki gibi şeyler yazacaktım yazmayayım dedim.

turist dedi ki...

artık dünyanın en güzel çikolatasının tadını biliyorum ve sizler bu lezzeti bilmediğiniz için gözümde git gide küçülen insanlarsınız.. nihahahahaa

Emre Altuğ dedi ki...

Çiğdem hatun çok yaşa!

Kıvanç Tatlıtuğ dedi ki...

seni seviyoruz Çiğdem..

turist dedi ki...

soyadının sonu "tuğ" olan insanlar da yakışıklıymış bunu anladım

The Oz dedi ki...

ilginize sağolunuz

aktuğ soyadlı bir arkadaşım var benim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...