29.03.2009

oyver yollar ,oyver babama



segili okur, üyelik isteyen bir siteye parolamızı,adımızı sanımızı.. yazdıktan sonra ''beni hatırla'' diyor ya çok hüzünleniyorum lan!

neyse konumuz bu değil
ders:piyaztheoz blog.
konu:mahalli seçimler.

çıktık hava güneşliyidi,
bir pazar günüydü,
sosyal demokrat adımlarımızla yürüyorduk.
daha önceleri oy vermiş bir insan olarak kendimi, seçmen kartımı, kimiliğimi ve daha önce oy vermiş olan diğer aile üyelerimi (hatta ekstradan kardeşimi de) yanıma alarak merkez ortaokuluna doğru yürüdüm.
yine daha önce oyumu verdiğim sandıkta oy verecektim.
baktım ailem de bana özenmiş onlar da orada oy verecekmiş.
uzunca bir sıra vardı en arkasına girizgah yaptık
zaman zaman yanımıza gelen mahalleliyle akşamki maçtan konuştuk
ve evet varılan genel yargı: fatih hocanın, semihi çıkarması büyük handikap olduğuydu.
neyse efendim,
sakat,yaşlı,hamile,gazı gibi insanların da öncelik sağladığı uzun bir bekleyiş ve başka sınıflarda boş bekleyen sandıklara atılan anlamsız bakışların ardından sınıfa giriş yaptım.
etrafımda mahalleliler vardı.
mahalleli dediğimiz kavram: sizi bakkala gitmelik ayakkabınızla gören,sadece selam veririken sırıtan insanlardan oluşur.
bu sefer devlete karşı bir sorumluluk hissettiğimizden olsa gerek, hepimiz ortalama şıklıktaydık.
sıram geldi, kapıdan sınıfa girdim, gözüme ilk önce ingilizce yazılmış atatürk ilke ve inkılapları panosu takıldı.
gururlu ve taktir dolu gözlerle bir süre panoyu inceledim,
sınıfın kuzey yakasındaki 'jonny dep köşesi'ni görünce gururum biraz söndü.
görevlilerin yönlendirmesi sonucunda,karton bir bölgenin arkasında turuncu-mor-yeşil zarflara oylarımı damgalarken bir anda ihityar heyeti listesinin başındaki babamın ismini gördüm ve ''siyasetçi çocuğu oldum'' artık diye 3 saniye kadar(ortalama zarf kapatım süresi)havalandım.
sırayla ma aile oylarımızı verdik,
uzun zamandır mahalleliyle olan ilişkisinden ötürü 'fahri muhtar' espirilerine maruz kalan babam da fahri muhtar gibi tavırlarına devam ederek,kuyrukta gördüğü mahalleliyi normalce selamlayarak yoluna devam etti.
okuldan çıktık hava güneşliyidi,
bir pazar günüydü,
sosyal demokrat adımlarımızla yürüyorduk.

3 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

muhtar maaşları 3000 lira rantın allahını sağlaman temennisiyle,ayrıyetten bu yazıdan sonra semihin sus çabaları kelime doğrulamayada etki etmiş al bak etmiş;

sushnoa

Piyaztheoz dedi ki...

semih şentürk çay evi açıcam mahalleye son dakikalarda akşam çaylarıyla kazanacağım parayı

hem santratfor özellikleri olduğundan elindeiyi para tutar.

SEMİHCANDIR!

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...