7.03.2010

aah,look at all the lonely people


merhaba okur,
nasılsın?
iyisin iyisin.

kuzenim olan Sait'in dünya kadınlar gününe denk gelen gün de dünyaya gelmesi de yıllar yılı şaka konusudur.
neyse iyiki doğmuş.

''Gödelek'' diye bir lafı varmış Gözde adlı arkdaşımın.
ördekli bi çağrışım yaptı bana.

diğer kuzenim Anıl,Doping Adsl adlı markanın reklamlarında arkadaşım Fatih ile rol alıyor.
böylece kısmi ünlü tanıdıklarımın sayısı giderek artıyor.
hatta fatih hızını alamayıp wanted reklamında da oynuyor.

çektiğim filmin arasında yazıyorum bu satırları.
traş sahnesi vardı tüm traşı çekmediğimden ve karakteri traşlı görmek istediğimden traşın bitişini bekliyorum.

olaylar olabilen şeylerdir.
ancak bazıları olaylar üstlenip ''olay yarattım'' der.
bazıları da objeyi över ''olay oldu'' der.

kalıp sabun:
insanoğlunun yıllaryılı kendikendini temizlediğine inandığı şey.
inancımız kuvvetli değilmiş ki sıvı sabunu benimseyiverdik.

en ilkel çatal bıçağımız ellerimiz yahu.

ninja kaplumbağalar'ın eski filmlerini izledik geçengün.
gül gül öldük yahu.
özellikle sensei splinter,gebertiyor esprileriyle.

''kadıköydeki arkadaşım süper çiğdem'in martta konseri vardı ne zamandı o bi sorayım'' diye de düşününce tüm çevrem kısmi ünlü dolmuş onu farkettim.
neyse arkadaştan devam,
kadıköydeki başka bir arkadaşım da teraslı bir eve çıkıyormuş deli gibi sevindim öğrenince.
meğer ne sevmişim teraslı ev.
maç bile yapılır orada.

yıllardır düzenli olmasa da sözlüklerde yazıyorum bir kere bile tanımadığım kişilerle zirve yapmışlığım olmadı.
o rumuzun orada bir anlamı var.
bence gidersen ve ''ben suphi rumuzun ihups'' dersen.
olmaz öyle.
''ha merhaba ben ihups'' dersen o da olmaz.
tabii bunlar işin bencesi.
olanla olunuyordur.

dünyadaki ilk yıllarımızda başımıza güneş geçmesin diye saç koyuyorlar başımıza sonra şımarıp türlü artistlikliklere giriyoruz.

en büyük yalan da aşık olunan kişiye ilan-ı aşk edilirken ''arkadaşlığımız bozulmasın'' istiyorum yalanı.

üzgün kelimesi de içinde güz ve gün kelimelerini saklıyor mu?
tabii ki hayır.

temel reis ve kabasakal'ın safinaz için o kadar kapışmasını zerre anlamıyorum.
o çizgi filmde salı günü ödeme yapan elemanı severdim mesela.

spor:göbek ile doğru orantılı büyüyen idea.

'avatar' oscarı alsa da yedi düvel rahatlasa,
kınalar yakılsa.

büyük tespit insanları ekşisözlüğe saygım sonsuz.
''kız arkadaşının sivilcesini sıkan erkek'' görmüş biri metroda.

popeyes adlı tavukçu fiyat kalite olarak kfc adlı tavukçuyu geçer gibi geldi bana bir de parmesanlı sarımsaklı mayonez ve acılı barbekü sos seçenekleri de ayrıca mükemmel.

eşşek kadar adam olur,
kazık kadar genç olur.
darvini çağırın çıksın evrimin içinden.

ispanyol paça değil de bacaklarına üçgen geçirmiş gibi kız pantolonları var.

saç mı uzatsan yine yeniden?
olmadı 3 numara traş.
''ya hep ya hiç''in de böylesi

küçükken uzun far-kısa far olayına nasıl şaşmıştım.

vejetaryan:etliye sütlüye karışmayan,
tatlıya tuzluya dalan.

aslında haklısın da,
dünyamda haksızsın.

yeni ilişkilere yelken açmış genç kızlara ''fiziksel çekim'' demek yasaklanmış.

evleneceğiniz kişiyi gülüşüne tav olup seçmeyin,
gülmek de var,
ağlamak da

''çıkmak'' lafına takılmak da bitsin ya.

istanbulda bir Antalyalı olarak ince ince kar yağışına denk geldim geçenlerde.
birnevi mutlu etti beni.

hepsini geçtim, yeni milli takım formamız harika.
istiklal caddesinde bir mağzanın içerisindeki televizyonda denk geldim kendisine.

burnum önemliydi altını bıyıklarımla çizdim.
bugün yarın keseceğim bıyıklarımı.

yalnız insan, çayı kahveyi yavaş içer.
kendini demler.

futbol toplumların afyonudur,
halısaha maçı da ''o son bira''dır.

doğan çocuklara isimler
erkek:yırtan
kız:sipsi

şarkı tavsiyesi
the beatles -eleanor rigby
tıklayınca yutupa gidiyor.

tepedei imaj alice harikalar diyarında adlı filmin 1903 yapımı olan versiyonundan bana benzeyen adamın sahnesinden alıntıdır ve bir Anıl keşfidir.

4 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

3 numarada kesmiyor bazısını 1,5 yaptırıyor kebap gibi adana gibi. Ben artık hiçcilerdenim kısa çok yakışıyor banacılardanım oy nurcanım nurcanım kurbanum sana canuum. Laf etmiş oldum. Ayrıca capture da (capture dedim valla) sana benzeyen adamdan öte filmin 1903 yapımı olması ve bjk ile yaşıt olması daha bi acayip etti beni. Neyse öptüm kib bye!

Piyaztheoz dedi ki...

ne diyim şimdi ben sana?

Turist dedi ki...

*30 ya da 31 martta konser bebeğim, gel kesin güzel güzel kızlar şarkı söyleyecek bak..

*ayrıca sen zirveleri uzaktan takip eden insan olmaya devam et, böyle silik bir köşede yalnız.. umut sarıkaya karikatürü ol yeri geldiğinde...

*popeyes kfc'i geçer bence de..

mucurdum!

Piyaztheoz dedi ki...

telefonuna bakaydın sürpizlerim olabilirdi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...