23.03.2010

Mai ve Ayran


6 rakamının göbekli,
9 rakamının da kambur olması.

bahar gelirken çimleri kesiyorlar ya,
onun kokusunu çok net alabiliyorum.

boksör ayakkabıları böksörlerde de çirkin duruyor.

okulda ve yurtta çok güzel tişörtlü 2 ayrı kız gördüm.
sordum ''nereden,ne yaptınız?'' diye,
okuldaki daha tatlı bi şekilde anlattı.
beyoğlu iş merkezinden dedi.
biliyorum orayı dedim
anlamadı herhalde
adres tarifine girdi.
dinledim bi süre.
uzatmadan kayboldum sonra.

başıma bu da geldi
hapşurarak uyandım.

sobeli şiir
seni sorana her yanım dedim
şarkılardan gaza geldim
sen durmadın gittin
sağım solum hep sobe oldu şimdi

mario oynayan çocuk unutuldu gitti.

ayran ve mavi önlük buluşmasından felaket tiksiniyorum.
görüp görebileceğim en iğrenç leke o bence.

''kadın doğum bölümüne neden ''kadın'' doğum deniyor?'' diye tıp okuyan bi arkadaşıma sordum
''kadın hastalıkları ve doğum''un kısaltmasıymış bu.
kadın hastalıkları yerine kadın demek de ayrı bi mevzuat.

güvercinlerde bi cinlik var.

kavgada ısırandan nefret ederim.
bir de kavgada artistliğe girenler vardır.
sanki ''aduket'' çekicek.

''sarıkız'' diye hayvan ismi mi olur ya?

hani insanın sevdiceği denize girip burnunda sümüklerle çıkıyor ya...

gol atan kaleci olmazsa futbol futbol olmaz.

''bir adam vardı canı sıkılan o n e oldu o'' dedi oda arkadaşım.

mizah bir yumruksa
genelde soldan direkt gelir.
aparkat ile final yapar.

pis yedili denen oyunu başlangıç seviyesinde öğrendim galiba.
yedilinin de pis olmasına gerek yokmuş bence.

aynı kıyafeti başkasında görme konusunda
ben, en çok kendi pantolonumun aynısından görünce şaşırıyorum.

peki voleybol topu ile futbol oynamanın paha biçilememesi.

parasını veriyormuşsunuz kalçaya bile gamze yapıyorlarmış.
böyle bi dünya

ben ortaokula geçmeden bir sene önce yeşil kumaş pantolon giyiyorlardı
benim geçmemele griye geçilmişti.
ne bileyim yeşili severiz sayarız da hoş değildi o pantolonlar.

Bayülgen sakalını boyamasa bari.

yanık dondurma mevsimi geliyor mu ne?

fotoğraftaki aradaş japonya, miyagidenmiş
biraz sohbetimiz oldu.
dudakları güzel ha.

çocuklara isimler
kız:mia
erkek:gi

şarkı tavsiyesi
Ayyuka - Dünya Hali

3 yorum:

bossa nova dedi ki...

ama evet belki evet haklısın yani ama ama ama simit ayran:( önlüksüz yeyince tadı çıkmıyor ki.. misal ben alıyorum cık olmuyor. Lekesiyle de güzel bir şey bence...

Bi de şeyi merak ettim gamzeyi yaptılar da ameliyat izi nolcek? gamzenin uç kısmı gibi felan mı duurcek? şaştım bak..

Piyaztheoz dedi ki...

simit ayran olmaz zaten metro ve ayrandır doğrusu şaka şaka metro ve simit doğrusu.

gamzeyi o bölgeden yağ çekerek yapıyorlar zaten geriye kalan iz de gamze oluyor.

gamzedeyim deva bulmam
garibim bir yuva kurmam.

you know babe!

bossa nova dedi ki...

he annadım töbe yareppim ya delirmiş bunnar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...