30.03.2010

soul of the new,white and fake shoes


Fatihlerin evine ''Agatha'' isimli bir misafirin gelmesi ve bir hafta boyunca ev halkının ''aga naber aga'' diye takılmaları.

hadi düşmanın uyuması normal de,
suyun uyumaması bi garip
o denli ki Atasözü olmuş.

tırnak yiyenin içinde tırnak ağacı çıkıyorsa
o tırnakarı ekersek onu biçeriz bence.

islam hukukunun kadını ezmesi ve tek söz hakkının da ''kadı''larda olması ''N'' harfine iltifat gibi..

koreli arkadaşımız ''Sumak Kimyong'' vardı ne oldu o? (anlayana)

şu yukarıda yazdığım anlamıyla ''anlayana'' yazmaktan da nasıl tiksindim?
böyle kaş kaldırmaıl,ima etmeli..uff...s*ktir git ya!

sevdiceğin kuzenidir dünyayı döndüren ve ''herkes birinin eski çıktığıdır.''
(tırnak içerisindeki kısım Umut Sarıkaya'ya ait)

Arkadaşım Kajin'i (değişik isimli,üstelik dişi arkadaşlar!) Nostaljik gibi İnci'ye profitrol yemeye çağırmam?
sanıyorum diksiyonu düzgün bir şekilde profitrol diyebildiğimden oluyor.

''e sen zaten hep yaşlıydın'' dedi sinemada halen öğrenci bileti alabilen teyzem.

bir futbol klasiğidir yağmurlu havada uzaklardan vurulan şutun yere sekerse gol olması
bravo selçuk şahin
ayrıca pankartından dolayı da
bravo Fenerbahçe
pankartı ayakta alkışladığından dolayı da
bravo Galatasaray taraftarı
bitmeden de Özhan Canaydın Fenerbahçeyi alkışlayarak bünyemde ''artık futbolumuz daha güzel olacak galiba'' fikriyatını uyandırmış kimselerdendi.
her fırsatta en yakın arkadaşlarının başka takımları desteklediğinden bahsetmesi de ayrıca dikkatimi çekmişti.
gani gani rahmet diliyorum.

fıkra anlata hocaya üniversitede de denk geldim ya...
ne gam,ne tasa

Uşağa gidiyorum Atatürk'ün bu millete herşeyi öğretim de uşaklığı öğretemediği bir milletin evladı olarak

o..çocukları fragmanı ve adı kötü fakat kendisi fena olmayan bir filmiş
Bir de Reha Erdem'in Beş Vakit adlı filminde ablasının kucağındaki ''yeni bebe'' kardeşini düşürdüğü sahnede salondaki tüm kişilerin bebeğe içi sızlarken duygularımı hızlandırıp, bebeği geçip ablanın halini düşünebilmem acayipti.
film şöyle devam etti:
olayı gören ahali bebeği hastaneye yetiştirdi,
ablası şoka girmiş bir şekilde kalakaldı
bir kaç saniye sonra bayıldı
o sırada olay yerine varan çocukların babası kızını ''kızım kızım'' sesleriyle kucaklayıp götürdü.

''sana cevabım gözyaşlarımdır'' diyebilen bir arkadaşa sahibim.
cavap bana değil gözyaşları gerçek mi ?
bilmem

benim hiç Fenerbahçeli sevdiğceğim olmadı lan?
ha Fenerbahçeli kız sevmedim değil.

paramparça adlı şarkının ''saatim yok'' kısmıdır beni yakalayan.
bahar aylarında ''ellerim ceplerimde'' Güllük caddesinden evime yürürken söylemeye bayılırım.
akşam vakti acayip bir kafayala gaza gelmiş olsam da itiraf edeyim bir eski sevgili alışkanlığı bu benim için.
ama kız arkadaşım varken yapmıyorum bu alışkanlığımı
başka şarkılar söylüyorum.
ha bir de paramparçayı süper şebnem ferahça söylerim.

eskiden vardı şimdi yok : ''telefonun ucunda''

hiç günlük tutmadım ben.
günlük birşey yapmadım zaten

peşinden ilk koştuğum kızı anlatayım da bu yazım iyice aşk geçmişimle dolsun.
dünyanın en güzel yeri olan Kaşta bulunan dedemin otelindeydim
sanıyorum holandalıydı.10-12 yaşlarında olan kıza (ben ile yaşıt olduğunu tahmin ediyordum.)
bir Türkün kendisine tokalaşırken eli acıtma şakası yaptığını görüp bu şakayı öğrendiğini var sayarakhin bir gülümseme ile kendisine el uzatıp yaklaşmıştım (sapık gibiymiş)
şakadan anlayan kız da gülerek kaçmaya başlamıştı,
ben de durur muyum? koştum kızın peşinden.
omzunda biten düz koyu kahve saçları kahküllü vardı,
mor ve pembe renklerde askısız bir mayosu vardı
yaşı küçük olduğundan göğüslere sahip değildi.
ayakları ve bacakları da uzuncaydı
koşarken yakalayamamamı da buna bağlıyorum
ah ulen ah..

doğan çocuklara isimler
erkek:mustafi
kız:matruşka

şarkı tavsiyesi aanem ve babamın eşlik etmeden duramadığı şarkı olsun
Boney-M - Sunny

''raphael is cool but rude''

1 yorum:

Gokce T dedi ki...

kendisi yanımda, merak etme, sessizce okuyoruz arada bir seni, selamı var. yalnız attım nikaragua'dan haber yok, transfer olduğundan beri gurbet ellerde unuttu bizi.
ayrıca anıl'ı özledim yea, ki dünyayı döndüren de sevdicek değil de kuzeniyse vay o dünyanın haline. ya da sevdicek kuzeni kadar eğlenceli olamadıysa, valla o dünyaya yazık bence. tü!
profiterol diyebiliyorsun dostum, aaaaamaaaaa yazamıyorsun! :D
imza: anlayan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...