14.03.2010

Vücudunun Geri Kalanı Sabit


gereksiz sarhoş vicdanı uzak dursun,ha dursun bir yerde o başka.

otobüs tramvay gibi taşıtlarda uyanıklık yapan yaşlıyı hiç sevmiyorum ben.onun yüzünde saçma bir gülümseme oluyor ve ayakları ''pıtı pıtı'' oluyor.
bir de vücudunun geri kalanı sabit oluyor.

show diye kanal adı mı olur len?
nergis t.v. (ntv) severim ben.

efsun diye bi topluluk vardı o ne oldu acaba?

yöreseli severim her daim.lakin
yöreye sel gelsin istemem.
o ''sel'' o yörenin sonu olsun istemem.

Afitap :sadece bir kişide gördüğüm isim.

almenia mazlum achen,chickar acheste acheste.
böyle bir lafım var.

silgi varken tahtaya yazdığını el yordamıyla silen kız gördüm, yılar sonra.

''ilk'' bazen öyledir ki ''defa'' olacağı akla gelmez.
bezen de ''defa olacağına ''cefa'' olur.

uyuyunca yüzü şişenlerden değil,
gözü şişenlerdenim.
şu aralar bakacağım yerlere kafa hareketleriyle bakıyorum.

uzaya:feza,evrene kainat demek.

21.yüzyılda fransızca cinsiyetçiliğie devam ediyor.
''lö'' diyor ,'la'' diyor.
kimse bana övmesin fransızcayı bundan sonra.

öğrenci evinin geç saat makarnası:Vurgu makarna.

alfabemizi bunca yıl bu sırayla saydık.
bundan sonra da zaman zaman sözlüye sınıf listesinin sonundan başlayan sürprizci öğretmen gibi tersten sayalım.

makara iyi de, kukara pis gibi.

bol aitlikli zincirleme isim tamlaması sevmiyorum ben.
o denli ki özel mülke falan karşı geleceğim.

ciğere ''ciger'' demek bitoviç.

Gezmiş'in bi bildiği elbet vardı.demekki çok gezenin bildiği garanti.
çoğunu değil doğruyu okuyan zaten alim.

sokakta mesaj atarken insanlar beni ''sürekli mesajlaşan,500000000 mesajın kölesi olmuş genç'' sanıyorlar diye düşünüyorum.

''bilim izahlarla,yollara,yöntemlere dayalıdır'' dedi.
Türk dili hocam.
''yollar'' kısmına dalıp gitmişim.

okuyup sevdiğiniz her yazım için 1 lira veriri misiniz?
ben olsam vermezdim ama verene de mani olmazdım.

cnbcmsnbc-e vardı.
cnbc-e oldu.

eskiden ''makırköy''müş sonradan ''bakırköy'' olmuş.
bunu da Türk dili hocam dedi.

bence parklarda,meydanlarda güzelce heykeller olmadıkça memleketçe yatmaya devam ederiz.

merhaba:ben sana dostum demekmiş.
bunu da Türk dili hocam dedi.
böylede Türk dili dersinde ne ile uğraştığım da ortaya çıktı.

Doğan Çocuklara isimler
kız: -iye
erkek: ait

2 yorum:

Turist dedi ki...

kız da güzelmiş (:

Piyaztheoz dedi ki...

lüük büük.kom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...