25.04.2010

be a piano


*arkadaşlarınızın yanındaki bir arkadaşınız ile telefonla konuşurken selam söylüyorsunuz ve konuşmanın biterken tam kapatmadan söylediğiniz selamın arkadaşınız tarafından diğer arkadaşlarınıza iletildiğini duyuyorsunuz ya o harika bir şey.

*Antalya Büyük Şehir Belediyesi Başka Musfata Akaydın'ın göreve gelemesinin ardından süperkulade işlere imza atıyor,onlardan birisi de şehirde ayakla çalınan dev piyano
yaşamayı sevdirdi bana yemin ediyorum.
neyse..

*kocaman müziksetlerini omuzlarında taşıyan eski dönemin süper insanları bence i-pod'un gerçek mucitleridir.

*yurtta iki kız kulağımdaki kulaklığı çalışıyor zannederek benim hakkımda kendi aralarında ''aslında yakışıklı'' yargısına vardılar.

*iskoçya'nın irlanda kökenli Celtic takımı lizbon(potekiz) aslanları olarak bilinir ve liverpool(ingiltere) ile st.pauli(almanya) ile taraftar kardeşiliği vardır.
Ayrıyetten kendisi tarafımdan desteklenmektedir.
böylesine evrensel işte..

*tom ve jeeri
tom ve jeeeri
dispanseeeri
dispanseeeri
elem yuuu yuuu yuuuuu
elem siii siii siiiii
elem yuu
elem siii
hooooopp
pepsi!

bu nedir lan?

*elektrik prizlerinde mi fişlerinde mi artık neyindeyse dişi erkek muhabbeti var zerre anlamıyorum anlamak dahi istemiyorum zira birbirine sokulan insan dışı şeylere böyle isimler verilmesi biraz iğrenç geliyor bana

*Sunay Akın cumartesi günleri TürkMax adlı kanalda Sunay Akın'la Hayat Deyince diye bir bir program yapıyor yalnız programa ne zaman denk gelsem trabzonspor formalı yahut tişörtlü bir konuk seyirci oluyor programda.
izleyin izletin.

*madonna çok çirkin bir kadın lan!!
Sadece yaşlılık halinden bahsetmiyorum..

*istanbulda sağda solda finike portakalları adlı markayı görüyorum aklıma memleket düşüyor.

*huyumdur,
american women adlı şarkıyı
emercnys women diye söylerim.

*boyacıköy'e gittiğimizi öğrenen otobüs şöförünün ''Ceva''ya selam söylemesi ve akabinde müfit adlı rolü oynayan oyuncunun babasının da bir şöför arkadaşı olduğunu söylemesi..

*futbolcu düşer,kaleci uçar
tam tersi olursa
futbolcu kendini yere atmış olur
kaleci golü yemiş

*''Tembel içgüdü'' dedi çiğdem.
kelimeye gel ,oyuna gel

*bence tadın damakta kalmasının aslı yediklerimizin diş arasına sıkışmasından kaynaklanıyor.
yoksa ben baktım damak adlı organımızın öyle tutucu bir hali yok.

doğan çocuklar isimler
erkek:damak
kız:napoliten

fotoğrafı kim çekti bilmiyorum, ayaklar fotoğrafını izinsiz kullandığım bir arkadaşıma piyano belediyeye aittir.

şarkı tavsiyesi Fergie - Be italian

3 yorum:

Adsız dedi ki...

O tom ve jerry sarkisini biz ellerimizle bir oyun seklinde oynayip soyluyorduk falan. Pepsi ne alaka bilmiyorum ^.^

Gercek Oz

bossa nova dedi ki...

Aaa nerde o piyano ne hoş olmuş çok sevdim:)

Piyaztheoz dedi ki...

Mr. Muffins:şarkıyı benim de sağdan soldan duymuşluğum var da anlamadığım kısmı var olması değil nasıl var olduğu ne olduğu gibi şeyler galiba.
acayip.
''pepsi''


B&N:yerini ben de tam öğrenemedim sayın bossa ve nova kardeşler ancak yazın konserim var orada beklerim yani.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...