1.04.2010

çay bardağında hafif anason


ben koca adamken bana ''küçükken birşey istiyor musun?'' diye soran olsa ya
bi yanlış anlamadan aklıma geldi
ah gidi ben..

un kurabiyesi ağzımda büyüyor ya
sevmiyorum o dakikaları
zira burnumdan da nefes alamıyorum
fena oluyor.

böğrülce ne? şakşuka ne?
bir de bunlar yemesi var ???

güneş doğuyor manu chao ruhu titriyor gönüllerde.
imaj dostum antalyaspor formam olsun.

annem ile yıllar yılı profiterol'e ''pratik erol'' deriz.

metalcinin radikali de hoş olmuyor.

müşterisi öğrenci olan kişiler ''hocam'' diye sesleniyorlar bizim oralarda.

''makinayı sevda aldı'' dedi bir sınıf arkadaşım.
makina dediği fotoğraf makinası,
sevda dediği de diğer sınıf arkadaşım.

tenim kara,
ruhum aktır.

geç gelen özür neyse de
çok geç gelen özür?

o noturdam dö paris -belle (adını tam bilmiyorum aramaya da üşendim) diye bi şarkı var ya o artık dinlenmesin ya.
hatta dünya üzerinde fransızca 1 sene bi yasaklansın,bi özlensin.

''my heart is yours'' diyor coldplay

insanın derisinin falan su toplaması iğrenç birşey bence.

windows xp teknolojisinde bir kimseyim ben
dokunmayın,
abi sana 7 yükleyelim diye ısrar etmeyin.

''elleri bağlımıyam'' diye bi şarkı var ya
o şarkı hakkında çok ağır ve yaratıcı küfürler ederim.

martı kelimesinin içinde ispanyolca ''mar'' kelimesi saklı
anlamı da deniz

arkadaşım dedi ki ''ben güzel makarna yaparım.''
ben de cevap verdim ''o da bişey mi? ben makarnayı güzel yaparım.''

örgü şişiyle rock davula başlayan çocuk sen ne güzel insansın bi yerde ?

mustafa adlı sevgilisinin olaya olacak tepkisinden bahsederken yukarıda bahsettiğim sevda .
''mustafa,keser'' dedi.
ne güldüm yahu.

o değil de ben hiç şortun üzerine uzun kollu giyen adam olamadım ya.
ya hadi oldum da evde falan oldum hep.
üf tamam en fazla bakkala gittim de
okula gitmedim öyle
yok len beden eğtimi dersine gittim kaç kere.
ulen ne adammışım neyse dur..

soğanları piyazlayacaksın,sonra alkolle yavaştan kendini piiz ediceksin.

dahi anlamındaki de'yi ve soru eki olan mi'yi ayrı yazmayan güzel gibi, tatlı gibi, tam sevdicek olur gibi.. kızlar ,
siz şöyle bi geçin kenara geliyorum ben.
odun ıslatıcam !

''buselik makamında'' diyorum yerli yersiz,makama mevkiiye bi düşkünlük var demek.

anam babam internetten tanışsalar neyse de
internetten aşık olsalar ben bi kendimden soğurdum ya.

aslan yarim hani benim hediiiyeee ?
fistan aldım endazesi onyediyeeee..

alıcı kuş vardı,dedemin anlattığı masallarda
o zamanlar google yoktu yazıp gerçekliğini sorgulamadan varlığına inanıyorduk.

tatil gelince beni gören halamın aklına gurbet eldeki oğlunun düşmesi
gözünden boncuk yaş inmesi.
ah ulen..

çay bardağında çaya hasretim
yurtta ve okulda çaylar hep kağıt ve plastik bardak.
hepsini geçtim çay bardağında rakıya hasretim.
yanında da leblebi

servet-i fünun'a hep mesafeliyim.
garipçilerin tarafındayım her daim.

sizin adınıza sahip başka bir arkadaşı olan birisiyle tanışınca
tanıştığınız kişinin arkadaşının da sizinkiyle aynı isme sahip olduğundan bahsetmesi..

kontör gitti lira geldi de
kontör transferi nasıl olacak?
ben arkadaşıma 2 lira göndermek istemem yani
göndermişken bi 5 göndermek lazım.
hepsini geçtim madem lira değeri var bunu acil durumda paraya çevirelim olsun bitsin.

herte verte pitte diye kitabım vardı benim.
bir de gülüşlerim vardı benim çeşit çeşit.

sezenaksu'nun gülümse şarkısı çocukluğumdna beri gerksiz gerer beni.

teoman: başka birinin yataktan yeni kalkmış haline benziyor.

yeşim ceren bozoğlu'nun dudaklarına yapışasım var.
mümkünse uzun ve dalgalı saçlı haline.

mezarlığa gidip yüksek sesle '' Everything In Its Right Place'' dinleyesim var.

windows 95:paintle yapmışlar sonra da painti beğenip bu da dursun lan demişler gibi olan indows.

çikolata kaplı ülker rulokatı alın dolapta unutun.
sonra buz katkılı çilekli ülker link ile birlikte tüketin.
sonra yavaş yavaş dünyevi şeyler size mantıksız gelecek.

şarkı tavsiyesi
hariçten gazelciler - sevemedim karagözlüm

doğan çocuklara isimler
erkek:demlibilal
kız:demdeme

çizim bana ait

6 yorum:

Turist dedi ki...

turist'e inceden iğneler...

Piyaztheoz dedi ki...

bittabiii

bossa nova dedi ki...

Teoman'ı ben mi çok seviyorum efendiler? Yoksa bu aralar ruh halim Teoman mı çekmekte ister yataktan kalksın ister takım içinde çok şık olsun fark etmez ama şarkıları hep olsun mümkünse. Bir de ben söze değil hep melodiye aldanırım ilk. Kendimden bahsediyim şimdi şöyle esmer kıvırcık saçlı bla bla gibi oldu bu da ondan şey ettim hı ne diyodum işte melodiye bakıyorum sonra da bakıyorum sözler çok alakasız bir şey oluyo mesela ama yine de seviyorum ben o şarkıyı. Bir de şeyi seviyorum mesela şarkı beni şaşırtsa sonunda içinde bi hikaye olsa yan o klasik hikayeler değil de acaba sonunda ne olacak ki desek di mi?
Bence çok güzel olur. Var ama öyle şarkılar. Bi de şey var bak neyse o şey kalsın ben yazdım yine çok şahane oldu böyle senin yazından uzun. O yüzden burada keserek saygılarımı sunuyorum bence erkek: Naylon kız: Poşet olsun bi gün de.
hıh şimdi tm oldu..

Piyaztheoz dedi ki...

isimleri sen yaptın oldu bossacığım

teoman ve melodik hikayeleri hakkında da kupa kızı ve sinek valesi der lise yıllarımın ortasına giderim daha olmadı zamparanın ölümü 1 ve 2 vardır ki pamela kısımlarını söyleyebilecek birini ararım yıllardır neyse şu ilgi ve alakana da ayrıyetten teşekkürler(daha önce bişeye teşekkür etmedim farkındaysan,teşekkürüm özel gibi olsun diye ''ayrıyetten'') neyse selamlar benden size..kıvırcık esmer..

Büşra Bayram dedi ki...

ahahahah harika güldüm ama ya :D ayrıca ben de fotoğraf makinesine, makine derim,alet derim. Anlayan anlamalı :D
he annemle babam netten tanışsa bend e kendimden nefret ederdim, harika tespitler ya, dur bi daha okucam :D

Piyaztheoz dedi ki...

ne çok sevidindim beğenine B)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...