14.04.2010

''deprisa deprisa a rumbo perdido !''


bence diğer renk isimleri bir yana lacivert bir yana.
lacivert bir başka yahu.

bir insanın bir insanı ağlatması kadar pis bir şey yok.
olaylar durumlar falan ağlatır da
insan insanı ağlatır mı lan?

Süper Mario Kardeşler ekibinden süper Luigi Mario şeklinde bir anahtarlığım var.
cevizlibağdaki kocaman üst geçitten aldım.

Fairuz ile başlayan bir müzik topluluğunun Derinbulut klayve soloları var.

Tarantino'da sonradan öyle olmuşluk hali var
ne bileyim?
önceden de öyleyse ortaokulda falan dalga geçmişlerdir onunla.

arkadaşım iyi güzel bostancı konserleri veriyorsunuz da hepiniz neden oradaki kitleye ''bostancı'' diye sesleniyorsunuz ki?
maltepeden,küçük çekmeceden falan da gelen vardır belki.
ayrıca bostancı dediğin yer sadece o konser alanıyla bitmez.
konseri bostancılı, gelinlik çağdaki kızların babaları basar vallahi.

bazıları klayve delikanlısıyken
bazıları da klayve gevezesi
başka bir hayatı yaşıyor bu kişiler klavye başında.
bir klavye gevezesi internet başında çok konuştuğu bir kız ile normal hayatta pek yüz göz olamıyor.
Ersin Karabulut'ın Sandık İçi adlı kitabında detaylıca olması lazım bu konu.

neşeli hayat filminin dwd'si çıkmış
oldu mu hemencecik şimdi?

messenger'ı ilk açınca gözleriniz birilerini arıyor mu?

ben de pizzacılar gibi kampanya yapmak isterdim fakat blogger aleminde biraz zor oluyor.
bir alana bir bedava mı yapsak?
nasıl olacak ki..?

fotoğraftan çok, photoshopçu kızlar var.

kız kısmısı çok fazla ''oha'' demesin.
''lan'' da demesin ama ''oha'' daha mühim.

yoksa sandalyede otururken hafifçe göbeğine mi yükleniyorsun?
yapma bunu.

internet starları devri geçmiştir.
boşuna elinizde gitarla videonuzu çekip yüklemeyin.
kontenjanlar doldu.

çok yavşak kişiye yavuşak,yavışak yahut yevşek denir.
bence yevşek çok komik oluyor.

alakasız yerlerden 10 tane ortak kişi ile ortak arkadaşım olan birini buldum
2000li yıllar ne acayip.
bir de şey var:
bi şekilde ekleşmişsiniz facebookta ama sadece az tanıdıksınız,
birbirinizin bütün abidik gubidik facebook coşkusunu görüyorsunuz.
bazen reel hayatta denk gelip selamlaşmıyorsunuz bile..
o çok garip.

bir de bu az tanışanların aslında ne kadar iyi anlaşabilecekleri potansiyelinin ortaya çıkması durumu var
ki bu durum için sanıyorum ''x bunu beğendi'' diye birşey var.

desaparecido adlı şarkıyı sokakta söylerken bazen abartıyorum insanlar bakmaya başladılar.
''deprisa deprisa a rumbo perdido !''

göğüs böyle doğup, büyüyüp, olgunlaşıp, yaşlanıp, yıpranıp, sönüyor ya
o hiç garip bir şey değil.
aynı şeyler sizin de başınıza geliyor.

kareli battaniyem diye bi şarkı çıkmış
yanlış
battaniyenin hası ekoseli olur.
öğrenecek gençler bunları hep.

üçlük şiir.
3 yanlış 1 dorğuyu götürür.
3 nokta her türlü 1 klişe doğurur.
3 çizgi zaten adidastır.
3 maymun da unutulur.

bence amelie karakterini oynayan hanım kızımız hiç seksi değil.
biraz olsa iyiydi ama değil.

sizin kimseyi sevmemeniz mi?
kimsenin sizi sevmemesi mi?
seçin ikisinden birini.

esmer kızlara ingilizce de bi torpil var bence.
sarışına blonde,
kızıla redhead denirken
esmere brunette gibi havalı bir söylem..

kuyruk sahibi olmayan bir canlı için ''götünden sallıyor'' demek.

''x ve y aynı cümle içerisinde bile kullanılamaz''bdiye bi cümle kalıbı vardı o yok olmasın istiyorum.

çirkin ama karizmatik bir kızı
az çirkin ama karizmatik bir kıza
elbette yeğelerim.

bebek boy çorabı sadece parmak ucuna giyebilip onun üzerine babet giymiş bir çingene gördüm.
aklım gidecek yer bulamadı.

yeğelemek...böyle sadece patetes püresi yemek gibi..

metrobüse binen insanım ben.
biraz saygı istiyorum.
çok mu?

dem kelimesine verilen değerin yarısını da gem kelimesine vereydiniz ya..

şimdi
''lov'' var
bir de
''enadhır lov'' var.
ikisi bir olmaz bunların.

şimdiki zaman diye bişe yok.
''şimdi'' dediğiniz andan itibaren o ''az önce '' oluyor zaten.

bugün karaköyde çok güzel bir fransız kız gördüm.
fransız olduğunu kendisini 2.görüşümde annesinine akbili anlatırken anladım.
ne güzel ingilizce idare ediyorken, kadın birden ''coin'' yerine ''jötöğğn'' dedi.
orada kayış koptu bende.

şimdilik hepsi bu kadar.

doğan çocuklara isimler
erkek:kek
kız:pasta

fotoğraf: google'a brunette yazınca çıkan ilk sayfadandır.
kızı tanımıyorum,iyimiş aslında..

biterken R.E.M - Man On The Moon çalıyordu.

2 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

''kuyruk sahibi olmayan bir canlı için ''götünden sallıyor'' demek.'' şu cümleyle izin günüme ne güzel bir başlangıç yaptım. Ellerine sağlık piyaz kardeşi. Üçlük şiirinde benim şiirlerim kadar olmasada saygıyı hakeden bir çalışma olmuş hani.

The Oz dedi ki...

yor velkam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...