6.04.2010

flüte,flüt


merabayın.

çok eski model, toplu fare arıyorum, kullanacağım.
elinde olan varsa atmasın bana versin.

yazıhanedeki kadın beni görünce ''yes'' dedi
ben de gülerek ''saat 21 istanbul aracının peronunu öğrenebilir miyim? ama isterseniz ingilizce de sorabilirim'' dedim.
kadın peronu söyledikten sonra kahkahalarla benim çinliye(aklına gelen ilk çekik gözlü ırk) benzediğimi de ekledi.
neyse, yola çıktıktan 1 saat sonra yan koltuğuma gerçekten çekik gözlü ırka mensup bir kimse oturdu,
oturur oturmaz die hard 4 adlı filmi açan bu şahıs,
yaklaşık iki saniye sonra başını omzuma koyarak uyudu.
ben de omuz atmalı yöresel dans figürlerimizi çaktırmadan uygulayarak uyardım kendisini.
dinlemedi gene uyudu
arkada boş koltuklar vardı kalktım gittim.
işte size,
gidene dair bir hikaye..

''mudanya resmen ülke ismi ya,
geçen sene mudanyaya gidiyoruz dediler.
oha dedim okul mudanyaya götürüyor..
meğersem türkiyedeymiş.''
diye coşkuyla anlattı anıl çelikkaya.
bu arada türk kablo tarihinde önemli bir yeri varmış mudanyanın
yarın
yusuf,fatih,anıl,manıl gidiyorlar hep ..

yan fülüt normali, öbürsü acayip olanı olmasın?
o zaman yan flüte,flüt
öbürsüne de düz flüt diyelim.
hatta fülüt diyelim rahat rahat...

Muğla'nın Fethiye İlçesi'nde, 18 Yaşındaki Soner Semih Sipahi'nin,Faizleriyle Birlikte 5 Bin 250 Tl'lik Dersane Borcu Yüzünden Annesinin İcralık Olup Tutuklanmasına Üzülerek İntihar Etmesi Kimin Ayıbıdır Bilemedim?
cidden çok fena.
o çocuğun o dersaneye mecbur olması ayrı fena
o dersanenin dershane değil başka hane olmaya çalışması daha da fena.
ayrıca delikanlı canına kıydıktan sonra milli eğtim borcu üstlenmiş
neyleyim.

usb'ler laptoplarda çok iğreti duruyor bence
bükümlü falan yapılsa da uyumlu olsa daha bi güzel olur.

feridun düzağaç'da akşamüstü ekmek almaya bakkala giden adam tipi var.

düğüne katılmak üzere uşak adlı şehre gittim,
şehrin bir adet caddesini yaklaşık 43580456344443434 kere gezdim.
öğretmen evine gitmem gerekiyor sandım esnafa şehrin yeni öğretmeni ayağına yatmayı denedim.
sonra vazgeçtim.
yöresel lezzet soruşturayım dedim.
kimsenin bir şey bildiği yok.
zar zor tarhanası meşhurmuş onu öğrendik de
normal güzeldi
öyle bi havası yoktu.

lokantalı şiir
kebaba acı istemem.
benim acım bana yeter.
yanına meşrubat istemem.
ayran gönlüm bana yeter.


''viyadük'' diye de bişey var.

antalya küçük yer azizim
bir günlüğüne geldim yolda 10larca tanıdıkla rastlaştım.
sorarsanız çok tanıdığım da yoktur he..

bi evanescence vardı o ne oldu o?

elektro gitara ''elektrikli gitar'' diyen ile hayatta alay etmem
saygı duyarım.

volkan konak'ı sevmiyorum ben.

ulen ben kimlerin facebook arkadaş önerisiyim acep?

tekrar müdahale edilmesi gereken kız kolu tüyleri nasıl bir şeydir yahu?
ne öyle,ne böyle
of of of

domates diliminin göbeğini ağzınıza hüpletin
kayık şeklinde kalan domatesin içine süzme yoğurdu yerleştirin.
biraz limon takviye edin
isteğe bağlı bir dilim yeşil biberi yoğurdun üzerine sabitleyin.
sonra ağzınızda eriterek yeyin..

kot pantolon sanki birinin ismiymiş de o birisi yıllar evvel ölmüş gibi.

ezel diye dizi mi olur len?

antalya'nın kızları istanbuldakilere göre daha süssüz
ve mecburen daha cıbıl.

uykum geldi gidiyorum

doğan çocuklara isimler
erkek:Sipahi
kız:şendul

fotoğraf bana ait pisuar ise anadolu seyahat adlı firmanın uşaktaki dinlenme mola tesisine

şarkı önerisi

Mustafa Güngece - Zam
saçları şarkıcının ki gibi mi yapsam?

4 yorum:

Turist dedi ki...

bende var o eski moda fareden, gel al ekşili köftem, özletme kendini..

Turist dedi ki...

ha ayrıca o balıkların rengi niye değiştiiiii =/

bossa nova dedi ki...

testere şeklinde usb ler var.
22 dolarmış.
ben almadım.
Almam.
O mausun topu var ya ağır bence.
Olsa olsa 1 gr olur derim ben ama bence ağır bişi 15 gr falan mı ki?
Turistten alıp tartarsan haber ver e mi?
Üşütme bak yollarda sıkı giiyin.
Giderken arkana dönüp bakma klışesi var bi de.
Ama bence doğru mu ki?
Bilemedim.
Belki de gidenin ardından bakmaktansa en iyisi beraber gitmektir.
Kalmaktan da iyidir ayrıca gitmek.
YOL..
bir durma biçimi midir
bence bi de şehirler insanı çok değiştiriyor. Her şehirde farklı bir karatermişsin gibi.
Antalyada cool sun falan.
İstanbulda acılar çekmek gibi..
Örnek sadece.
İzmirin kızları daha bakımlıdır.
Antalyanınkiler açık.
Ankranın kızları yok bence.Karakteristik olarak sanki ne batı ne anadolu..
Belli değil.

The Oz dedi ki...

sevgili turist: alacağım farenin topunu da sen bi boş kalmıyorsun ki

sayın bossa:öncelikle ucu sonu gelmeyen yorumlarınız için ne kadar teşekkür etsem azdır zira gaza gelip size bi ara kahve falan ısmarlayabilirim.(gaza gelmem şart değil tabii)
yollarda üşümekten ziyade terliyorum hafiften.
neyse efendim ankaranın kızları için de klişe kullanıp memur şehri kızları mı desek bilemedim.
bir şarkı sözü:
''mektubuma son verirken sizi her zaman çok seven ben.''

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...