6.10.2008

''3!!''


başıma 3 ilginç olay geldi bugün.
anlatayım isterseniz sizlere..

öğle vakti geçince ,
havaşa bindi gökçe.
zaten ağır gelmişti verdim,
taşıdığım çantalarını.
fakat hiç sevmedim
bu rahatlığı.

yürüye durdum evime.
parkın orada gördüm bir teyze,
muzu yedirmeye çalışıyordu
küçücük velete.
''bak amca kızıyor'' diyordu
beni göstererek eliyle.
koydum karakteri amcaya.
''ye bakayım, aç ağzını'' dedim çocuğa.
çocuk açtı ağzın aldı lokmasını.
amca da oldum ,devam eyledim yoluma.

geldim evime.
vardım teknolojiye.
daldım emesene.
bir anda q klavyeye .
çevirdi kendini f klavyeye
kısa bir şok yaşadım.
kapadım açtım işi halledim.

3 yorum:

Gokce T dedi ki...

tanıdığım tüm insanlarından,
en çok seninle olmak istiyorum.

Gokce T dedi ki...

insanlardan olcaktı o.
4 bardak şarap.

Piyaztheoz dedi ki...

B) diyecek de bisey bulamadim
suraya binlerce kelime yazmisken bisey bulamamak garip oldu

kelime dogrulama;wzwrd

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...