20.10.2008

Aranbirayla


uzun uzun anlattiklarinin ardindan "abi araniyorsun sen" dedi.
"yok olum valla hep kizin tantanalari.." diye cevap veriyorken araya girdi ve "abi telefonun caliyor ya onu diyorum" dedi.
"ha du bakayim" diyerek telefonuna yoneldi.
gizigahindan "abi" diye konustugunu anladigimiz kizin o sirada guzel yuzunde bir rahatlama ifadesi belirdi.hakikatten asktan cekmis erkegin, derdini adeta bir kari gibi ilk bulduguna anlatmasi hayallerdeki erkek figure pek yakismiyordu.
birasini bitirip kalmayi planliyordu kiz.
o yuzden telefon gorusmesi sirasinda hizli hizli birasini iciyor bir yandan da acaba digerleriyle nasil konusuyor diye dusunerek telefon konusmasina kulagini yonlendiriyordu.
telefon ile konustugu kisiye karsi sesini mtv vjyine benzer bir sestonuyla kullanmasi dikkatini cekmisti kizin.zaten birbirlerine kulturlerini satarcasina kozlarini oynuyor,
altin portakaldaki filmleri tartisiyorlardi.kiz halinden memnundu ama konusma onun sikacak kadar uzadi bir iki ofladi erkek duymadi.
kiz du bakalim mayisti bu salak diyerek 3.birasininda siparisini verdi garson boslari alirken erkek "banada getir" anlaminda kafasini assagi yukari sallarken telefonu dusurdu telefonla beraber oglanin yuzu de dustu kiz tipki bir kotu kadin gibi yeni aldirdigi biyiklarinin altindan guldu
erkek telefonun parcalari toplamak icin assagi egildiginde kizin eteginin arasindan bir manzara gordu ve kizin neden gulumsedigini fark etti ama "benim icin seks ikinci plandadir" geyiklerini daha once den cok yaptigi icin utanmaz davranislarla atilmayi tercih etmedi.erkek telefonunu ve birasini bir cirpida halletti,
kizin yarim birasi sonmus kopuguyle duruyordu. erkek "kalkalim mi" dedi.
"kiz dur birami bitireyim" diye cevap verdi. "peki" dedi oglan anlatiyor oldugu konuyu cesitli jest ve mimiklerle susleyerek anlatmaya devam etti.baska kizlarin ona verdigi taktikleri uyguladigini, sevgilisine ne kadar kotu davrandigini, bazen bu taktigin de ise yaradigini bazen ise cok sert kavgalar ettiklerini hatta onu bi kere dovdugunu anlatti. bunun gibi sacma sapan seyleri uzun uzun anlatti ardindan kiz
"abi araniyorsun sen" dedi. "yok valla hep kizin tantanalari.." diye cevap veriyorken araya girdi ve "abi telefonun caliyor ya onu diyorum" dedi...

bende usandim o masadan kalktim daha cok kizin oldugu bir masaya yoneldim
o sabah gorunmez olmayi basarmistim kenimi sosyal tespitlere adamistim.
guzeldi aslinda.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...