4.10.2008

başka b.aşka bloglar.


başka başka bloglarda geziniyorum ve diyorum,
yahu bu millet acayip gibi, süper gibi, derin gibi, boyutlu gibi, buram buram kaliteli gibi, fotoğraf çeken elemanları nereden buluyor.
bilemiyorum.
benim çevremde (bu çevreye fazla falza ben de dahilim) sadece iyi fotoğraf çeken insanlar var.
öyle marjinal fotoğraflar çıkmıyor zaten
fotojenik bir kimse de göremiyorum sağda solda.
olsun da bende koyayım öyle fotoğrafları blogun tepesine...
ama yok işte
hatta altına da gayet sığ ve normal bir konuyu ilgiç bir şeymiş gibi sıfatlı, zamirli,edatlı ve süslü bir biçimde anlatayım.
''bugün de şuradaydık süper boyutlu gibi olaylar yaşadık'' türünden cümleleri, adeta köri soslu bir yemek gibi sunayım size
diyeceğim o ki sevgili okur .
okula geri dönüp parçanın ana fikrini kendime sakladığım kompozisyonlar yazmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...