19.10.2008

şıkca "şıp şıp"lamak


denize pek girmiyorum ama tuzlu su iyi bir şey galiba.
hani bir dünya şeye faydalı ya(cilt, mukus, saç)
zira bazı vücutlarda iyi şeyler pek barınmıyor.
bi şekilde salgilanip çikiyor.
çıkmak istiyor.
bi şeylerden korkuyor.
çekiniyor.
bazen kaşlarım çatık
belki bu yuzdendir ha?

-Deniz suyundaki ortalama tuz oranı %3,5’muş.
-yağmur suyu neredeyse saf suymuş
-Gözyaşının ilk görevi gözü mikroplara karşı korumaktır. İçinde bulunan "lizozom" enzimi birçok bakteri türünü parçalayabilme ve mikrop öldürme özelliğine sahiptir. Lizozom sayesinde göz, enfeksiyonlardan korunur. Bu madde, binaları mikroplardan temizlemek için kullanılan kuvvetli bir dezenfektan olan "fenik asit"ten bile daha etkilidir. Bu kadar güçlü olduğu halde bu enzimin göze hiçbir zarar vermemesi büyük bir mucizedir.

göze hiçbir zarar vermiyor
cidden.

not: "hayır ben cok aşığım
cok aşık olmadım
yani sayı değil "
diye dert anlatırken buldum kendimi
nası geldim lan bu hale?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...