27.10.2008

Miyav lan!


"yalancinin mumu feysbuka kadar yansa ya" diyorum beni uyuz biriymis gibi gosteren feysbuk durum guncellemem de.
zira fesybuk dedigimiz olayda insanlar birbirlerine
bak ne kadar guzel bir insanim (bknz. insanlarin kotu ciktigini dusundugu fotograflari imha cabasi)
bunlar da benim ne kadar guzel arkadaslarim.
ustelik harika bir ortamimiz var.
acayip super egleniyor gibi yapabiliyoruz.
seklinde anlasilmasini bekledikleri icin cekindikleri fotograflari gosteriyor olabilirler.
ve eger ogrenemeyecek kadar kucuk yahut aptal degilsek fotograf dedigimiz olayin ortamda sinir bozan bir iskence olmasindan ziyade belge niteligi tasidiginin farkindayizdir.
uzatmanin alemi yok soyledigi yalani feysbukta ortaya cikan bildiginiz birileri var mi bilmiyorum ama berbat bir histir herhalde.(son dakikada toparlamak lazim.)

fesybuku yasaklanmadan bir kenarda birakip yalana odaklanalim.
"en guzel yalan henuz soylenmemistir" diye bir klise uygulamasi yaparak devam edelim
de cok tirt bir laf oldu bu

aslinda en guzel yalan olmayandir.
ve yalani en cok kediler sevmektedir.
bazi kizlar da en cok kedileri sever.
ama kediler sadece yalanmayi sever.

evet,yalanlara takildim simdi de.

cok bezetme yapinca anlamayacaksiniz da yalan olucak yazdiklarim diye cekiniyor ve tum yalancilara slipknot'un yalandan ofkeli ruh haliyle cemkiriyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...