17.10.2008

Lambada

yazacak bisey bulamadim ve gece vakti bazi lambalarin fotograflarini cekmistim okurlarima gosteririm deyi.
hadi "hepimize afiyet olsun"
"buyur gel" demeyin ben dun yedim
mum dibine isik vermiyor ya sokak lambalari da goruldugu gibi vermiyor.
keske diger lambalarin etrafida mahallemdeki gibi yesillik olsa ama yok mesaji tasiyor bu fotograf.

bu da ispat o kadar
aslinda "mahalleden nemli bir manzara" da diyebilirmisiz.


az oncekiler sokak lambasiydi bu parklambasi
parklambasi farkli oluyor ama bu da aydinlatmiyor pek

yine agaclarin sarildigi bir sokak lambasi
evin isiklari da bizim (cok zenginiz isiklarimiz var)

bunlardan kalmadi pek digerlerine gore daha guzel geliyor bana.

ev lambasi bu
ev lambasi olmasi sebebiyle kendisine cok top atmisligim vardir
geometrisi guzeldir bunun
bunu tanimissinizdir misafir lambasi bu satafatli afilli...
yillardir dusunuyorum...
bence cok orjinal bir parca.

bu bildiginiz tuvalet lambasi .
hic lafi sozu edilmesede ,
gece gunduz en cok yanan lamba.


bu da modern gibi .
verimli gibi.
aslinda uzgun gibi.
ben gibi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...