1.04.2009

kuzey yarım küre


ingilizce konuşanlar 'eğer' kelimesini bizden daha çok kullanıyorlar galiba
bu ne lan her şarkıda 'if'

kırışık gömlek modasını hiç sevemememiştim.

''jilet gibi adam'' derler
hep aklıma kocaman bir usturayı getiriyor.

hiç bir türden akrabası olmayan hayvanları taktdir ederim.

ustura:japon berberi

gitar müziği iyidir.
sitar müziği tartışılır.

''kendime küstüm,
kendime kırgınım''
bırakalım bu işleri

harun kolçak'a benzeyen futbolcu vardı ben küçükken.
gerçi popüler figürler ile futbolcular birbirine hep benzemiştir
mesela beckham
ama o futbolcuydu zaten

ismini vermek istemediğim bir okuyucum dediki eski performansımdan uzakmışım.
not alarak yazmayı deniyordum bir kaç seferdim demekki neymiş normalde değil düşününce eğlenceliymişim.

aslında o hikayedeki yakışıklı benim ama pek bilinmiyor o hikaye.

bir dönem antalyasında 'migrosta arkadaşla karşılaşmak' diye bir şey vardı
ya yeni yeni migroslar ortaya çıktı
yahut pek arkadaşım kalmadı.

hala davos esprileri duyuyorum
bi fena oluyorum
ayrıca davos güzel bir kelimeymiş
henüz bir mana kazanmadan kapaklansaydım keşke

'mukayet' dedi bir kız
telefonla konuşurken arkadan
aklım kaldı

kuzey yarım küre daha güzel,daha can,karalar daha çok,yaşam var.

hani gitarın tellerine tam okor basmadan kibarca tutarak ''vıkı vıkı''
diye ses çıkarmak var ya
onu çok seviyorum
geçen gün neredeyse öyle şarkı gibi bir şey çalıyorduk.

kaleiçindeki eski kapanmış sinamaya bakıyorum geliş geçiş
bir gün tak diye bir yatırım alacak değerli olacak sonra 'ben demiştim' diyeceğim.
(bknz.antalya atatürk caddesi starbucks)

rakı kelimesini kelime içerisinde kullanalım
bıRakıcaksın bu işleri

ey kız evlat sahibi olacaklar
kız evlatlarınıza eski moda isimler vermeyin ki,
okul gibi ortamların ilk günlerinde erken gelen öğrenciler sınıf listesine bakarken bi hoş hissetsinler.
ne bileyim fikir işte

siyasilere dava insanı diyorlar ya,
mübaşirlere ayıp ediyorlar.

bugün 1 nisan ve havalar ısındı
korkum şudur:
yarın yağmur yağar kar olur da
''hava 1 nisan şakası yaptı'' derler.

telefonlarımız kilitlendi cümlesi
televizyon klişesidir

'nemalan' yazınca ne güzel görünüyormuş yahu
fantastik filmlerin dikkat çekmeyen karakter oyuncularının adı gibi.

parti isimlerinin kısaltmalarına açılım getirmece oynadık ma aile keyifliydi.

kerevizi sevmem
sevene laf etmem

tepedeki gif'de ikinci çok kısa filmim
sırasıyla
ömer,onur,murat oynuyorlar
özellikle murat'ın bir anda beliren adam rolü çok başarılı

4 yorum:

çok bilmiş ya da ukala dedi ki...

gitarda "okor" değil de "akor" basılır zaten..

Tarık Mengüç dedi ki...

ne diyosooooon..

turist dedi ki...

güzel güzel..

The Oz dedi ki...

sağol turist

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...