31.10.2009

resimdeki sanatçı


kış ile benim tıkanan serzenişli ilişkimize mango'nun fotoğrafları adeta güneş gibi doğuyor.
geçen sene penolope cruz ile sabahları beni uyandıran mango
bu sezon da scarlett johansson ve dudakları ile alıyor aklımı.
yapma mango,
yapma bunu,
kışla aramıza girme artık.

eskiden gazeteler televizyon ekleri veriyorlardı.
artık pek kalmadı galiba.
ayrıca bulmaca eklerinin resimdeki sanatçılarına bıyık sakal eklemek bambaşka bir zevktir benim için.
(ve resimdeki değil, fotoğraftaki olmalı)

bir hata oluyor galiba
ne yazam altı çizgili yazıyor, sinir oldum cinnet geçirdim şurada.
hayır çok mühim şeyler yazarım da altı çizili olur o zaman sinir olmam.
böyle olmuyor.

hah, düzelttim

evet bazı erkekler bazı konularda afallayabiliyor.(daha sonra toparlanıyor gerçi.)
şu videoya özellikle dişi okurlar dikkat kesilsin.

dikkat ettim yemekli kafe gibi yerlerde menemen'i inatla melemen diye yazıyorlar.
ne menem bir işse artık?

evde oturup da ''şöyle gülsem daha iyi olur'' diyerek kahkaha çalışan insan, küssün benimle
a uzattım serçe parmağımı da..

GEVENDE dinlerken film çekme fikri geçiyor herdaim aklımdan.

google'a ne yazsam hürriyetin internet sitesine çıkabiliyorum.

az önce aldığım bir karara göre çirkin ama seksi şarkıcı Fergie,
ya uzaktan, ya çok yakından incelenmeli
orta mesafeden pek fena bence.

facebook'da şeker kız candy adlı çizgifilmin jenerik müziğinin canlı icrasını gördüm de japon içinde kaldım vallahi.
şimdi dinleyince farkettim eurovision şarkısı gibiymiş.

bir de facebook'a , kendi uydurduğum ''internetteki arızalar dünyada çözülebilir ancak dünyadaki arızlar internette çözülemez.'' sözünü, uyduruk bir isimle yazayım da kaç kişi üzerine düşecek bir araştırayım istiyorum.
yapmayacağım galiba.

ismini vermek istemediğim iki güzide arkadaşım noelin hediye alışverişini ve ruhunu sevdiklerini açıkladılar.
bir tepem varmış attı arkadaş.
(elimle mis işareti yaparken beni hayal edeceğiniz) şöyle bir konuşma yaptım:
''adam yaşlıdır yalnızdır diyeniniz yok.
biriniz ressamcı: ''yok noel ruhu, vay noel sinerjisi.''
öbürünüz zaten laz kapital.
adam yıllardır sizin için şebelek gibi kırmızıları giyiyor,
sizin kokan çoraplarınıza hediye koyuyor,
sizin uyku kokan evinizde hırsız yerine koyulup dayağın kralını yeme pahasına sessiz sessiz dolaşıyor ama siz yoook.
hiç sordunuz mu ''santa baba, yazın ne iş yapıyorsun'' diye?
hiç sordunuz mu adama ''bu geyiklerin yemi suyu neredendir'' diye?
hiiiiç.
gece heycanlı heycanlı uyuyun, hop ! sabah kalkın
noel olsun, yılbaşı olsun.
dükkanlarda tezgahtar el yazısı ile ''happy new year'' yazısı camlarda hemen yazsın.
yok ya !
son olarak,
bundan sonra noel babaya laf eden karşısında beni bulur.
evet cidden.

içeride sigara içmek yasak iyi güzel de
kapıda içiyor herkes.
beter olayım geçilmiyor o kapıdan bildiğin edebiyat tabiriyle ''sis perdesi''
içeride de kimse kalmamış orası da ''sırlar odası''
insanlar kurallara uyuyor diye ben ''biraz daha ilerde için'' diyemiyorum zira
sigara içen insan kendinde garip bir haklılık görebiliyor.
(ayrıca çoğulculuk diye de bişey var)
kurallara zorla uymanın verdiği isyansal güçten korkarım bazen.

yukarıdaki tanımadığım kişili fotorğafı ben çektim.
bienalden.

6 yorum:

turist dedi ki...

evde kendi kendine kahkaha atan insanım ama karın kaslarımı çalıştırıp sıkılaşmak için..

The Oz dedi ki...

vuhuuv o zaman

ÇOCUK dedi ki...

turist bence bildiğimiz evde mekik,şınav,balfiks falan çeken bi vücutcu.(yoruma yorum yazınca yorum yazmış oluyormuyum diye düşünmedimde değil hani)

turist dedi ki...

höhehe, yok valla mekik falan çekmiyorum, ama hep o istek var içimde çocuk =)

bossa nova dedi ki...

ay turistçiğim yeterince fit zaten çoğcuğum ay ne gerek var mekiğe falan gibi bir şey yazmak istedim yoruma yorumun yorumu olarak.

The Oz dedi ki...

falınız fallansız yorumunuz yorumlansın e mi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...