20.12.2009

Kumkapı Matem Havası

İstanbula Annem geldi geçenlerde,Gelir gelmez de teyzeme ''Nergis'' almış Taksimdeki çiçekçilerden.
aklında ve rüyasında ''Nergis'' ismi dolanan ben de direk görünce bi garip olmayayım mı?
hoca durur mu yapıştırmış cevabı...

şimdi aslında öleceksin yani,
ne diye uğraşıyorsun ki?
söyleyeyim:'' ne yapmak için değil, nasıl yapmak için uğraşıyorum.''

hazır İstanbuldan yakınken tıpkı bir öğrenci gibi: Ankara olsun, Çanakkale olsun ne bileyim Ankara üzerinden Eskişehirspor aktarmalı yolcularımız... olsun..
gezesim geliyor.

20lik diş denilen şey,20 tane dişin aynı anda çıkması olmasın..ne olur olmasın..

okula çok yakın bir yerde apart pansiyon gibi bir yerde yaşıyorum şu ara
tek başıma kaldığım odama yatıya kimse gelemiyormuş.
oturmaya da ''bağyan arkadaş'' bile gelemiyormuş.
demir atmışım yalnızlığa, hem de3 sayılık çizgisinin gerisinden, üstelik deliksiz.

Nostaljik medya cümlesi:''akşam Memoli var.''

Süper İtiraf:
şu zalim dünyada bir kızın yapılmaya çalışıldığı birisiyim ben.
kızın adı Aslı,
ancak ben o ara sürekli bu adı, başka adlarla karıştırıyordum.
ha adını karıştıracağıma kızla kırıştırsam iyiymiş.

ilk perşembe günü uykusuza karikatür göstertmeye gideceğim. (umarım)

Mirkelam'ın Kargoyla bir olması?

yalana gerek yok şimdi,
insan yeni olsun,eski olsun sevdiğini özler.
ha kaçını?, kaç aynı anda özler?
onu ben bilemem.

sıkıntıdan kış günü kapalı çarşıya akşam dolanmaya gittim de cidden kapalıydı.

iki dirhem, bir çekirdek nedir diye düşündüm yeni leptopların özellikleri gibi birşey olduğunda kararkıldım.

indie boy olacağıma repçi boy olaydım iyiymiş, onlar daha rahat kabul gördüler gibime geldi.
gerçi indiboyluk eşittir tarz tip gibi kavramlar da var neyse..

sevgili bossanova bu yazıyı sana özel postalayacaktım ama sonra dedim düşünmem yeter.
bir de yazım bildiğin gibi değil.
okunmaz yani..

kumkapıya kumkapanı demek,
işte Oz!

ninni duyunca ağlak bir hale giren insan kesin var Bence!
onlara ninni falan söylemeyin.

Kajin diye arkadaşım var benim Kaju gördüm aklıma geldi
fıstık gibi?

kardeş hasreti bambaşka dağlıyor.
acıya alışmamış yerinden..

oturup bir kahve içmekten basediyorum ya.
ayakta da olur lan.

wolverine-bolverin esprisi yasaklanmış yapanlara 3 yıl süreyle ''zeki müren göbeği'' denilecekmiş.

1+1 eve 2 denilsin
2+1'e 3

Kadıköy güzel yahu
evlenilecek kız ama muhabbeti de güzel kız. tipi var orada.

Yeni yıl mı? geliyor
yılbaşı mı? geliyor
birini seçin olaya bakışınız ortaya çıksın.

laleli civarı bildiğin yabancılık yeriyimiş
nijeryalı komşularım.
nice nice komşularum ve call centerlar.

lütfen karikatürcü görünce çok neşeli olmasını beklemeyin hatta kimseden beklemeyin.
bir de neşesin insanın dudakları uyşuşuyor somurtspordan.

Alpay Erdem'i gördüm galatasaray lisesinin karşısında.
bu kadar işte.

70'lik 50'lik ve 33'lük birayı da aynı masada görmek nasip oldu ya
ne gam
ne keder.

antalya-istanbul arası masaüstü bir bilgisayar seti kaç paraya gelir acaba kargoyla?

29 şubat salı akşamı saat 22-30'da beyoğlu ''clandestino el tias cafe'' de tek kişilik özel konuklu gösterimle sizlerle birlikte olacağım.
şaka len şaka
isteyen arasın bişiyler içeriz
ne biliyim belki komik bişeyler anlatabilirim.

not evet genel temam yalnızlık
gizli temam ise annemdir.

öperim.

2 yorum:

bossa nova dedi ki...

Oysa bir mektup bekliyordum okunaksız da olsa..
Fekat Bİr post da iyidir!!
Kafamı toparlayamıyorum neden mi??
KEnan doğulu- Erol evgin- Gevende - Radiohead- Sertab erener bir playlistte de ondan..

Piyaztheoz dedi ki...

bir de tüm bu saydıklarını yanyana sana şarkılar eşliğinde mektup getirirken düşün bak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...