12.12.2009

şüphelerimizin garanti fişleri


dünya nüfusunun bir bölümünün internet içerisindeki çeşitli sosyal paylaşım sayfalarına üye olduğunu düşünürsek,uzayda hayatın var olduğu hakkında şüphelerimizin garanti fişlerini rahatlıkla çöpe atabiliriz.
bildiğin uzay lan.

saçımı kurutmadan sokağa çıkarım olayları istanbulda pek olmuyor.

yapmaca-etmece diyordum ben.
arkadaşım yusuf, ''yapmaç-etmeç'' diyor.

84 adlı topluluk da inceden dumanın açtığı yoldan sızıverdi gibi
ambulans arkasına takılan araba gibi.

çok düzgün tipli insan 1-0 geride başlar benim ligimde
karikatürize tipleri zamanla severim.
bir de güzeli sevdiğimi geç farkederim.
her daim güzeli severim onu bilir,onu söylerim.

facebook'a hızlı giriş yapan insan var böyle anında paylaşımlar, yorumlar, arkadaşlar.
Above yahu?

''duran topların usta ismi'' denildiğinde durantoplar ilçe adı gibi geliyor bana.

bindiğim belediye otobüsünün ön kapısının iç tarafında ''inilmez-çıkılmaz'' yazıyordu.
çıkamadım işin içinden.

10 parmak klavye:klavyenin uzunluk ölçüsü gibi.

new moon filmini bilmiyorum da müzikleri beklenmedik derece güzel bir albümü var kendisinin.
gerçi niye beklenmedikse.

evinin önünde süs havuzu olanın çişi gelir teorisi ne derece gerçektir?

ingilizce dersinde hep dalıp gitmişken hoca soruyu soruyor ezberden cevap veriyorum aferin diyor.

başkasının derdine kotalı üzüldüğümüzde ama üzülür gibi de yapmadığımız cidden üzüldüğümüzde büyümüş oluyoruz.

kargo tekrar dağılıp argo diye çıksa ya K.candemirsiz.

gugula ''gugul amca'' diyor türk dili hocam.
bir de gugula kuzgun yazınca esmer bir kadın çıkıp duruyor.

monopolide eskiden yeniköy tarabyaya takılırdım artık favorilerim taksim, beyoğlu, beşiktaş.
bir de yeri yurdu belli olmayan insanın monopoli oynaması.

çizim: Anıl Çelikkaya'a fotoğraf da bana ait.

6 yorum:

Turist dedi ki...

saçlarımı yeni yılda çok beğeneceğin bir biçime sokacağım ve buna çok para harcayacayacağım.. ha nerden çağrıştı, istanbulda saçları kurutmadan dışarı çıkılmazdan.

bossa nova dedi ki...

ingilizce anlayarak cevap ver oz sinirlenirim bak emin adımlarla kpss ruhuyla aşılanıyorum zaten kesin örtmen olucam ühüü:(

on parmak klavyeyi aynen düşünmüştüm peh peh peh!

The Oz dedi ki...

Turist:çok para harcayacağına göre 3 numaraya vurdurmayacaksın kafanı baya şekilli bir şey olacak merakla bekliyorum.

Boss-Nova:anlasam da anlamasam da bir ingiliz asilzadesi edasına hakimolduğumdan dolayı veriyorum cevabı veriyorum cevabı.
ayrıca öğretmen olman gerçeği bir an daha bi garip işledi içime neyse kpss tavsiye 2009-2010 sezonu spor organizasyon şehirlerini ve organizasyon şampiyonlarını araştır mesela 2010 dünya basket şampiyonası mesela güney afrika dünya kupası..

bossa nova dedi ki...

iyice ağlamaklı ettin beni çocuk:( daha matematikte işçi poroplemi çözemiyorum. Bak işçi poroplemi her yerde proletarya matematiğin bile temelini oluşturmuş. Yuh bana keşke ağlasaydım sanki:S

ÇOCUK dedi ki...

Kargo yeniden topladı canım cicim azcık günden takibi sonucuyla bu bilgiye ulaşabilirdin.Koray candemir yerinede Mirkelam olacakmış vokalistleri hatta.Bizzat sitelerinde falan açıklamışlar.Ayrıca ayın 18de başlıyan 3 etapdan oluşan bi albüm tanıtım konserleri falan olcakmış hemde istanbulda git dinle bu görevi başarıyla gerceklestir fikirlerini ben ile paylaş bence.


K.D : conseep

The Oz dedi ki...

Bossa:proletarya matematiği kelimesinden sonra duramam gayrı bu diyarlarda

Çocuk:bilip de bilmemezlikten gelme sanatını farkedememişsin orada ah ah..
ben bilmiyor muyum kargoyu, mirkelamı seiyatıldaki ikiliyi..?
ben okumuyor muyum altyazıdaki müzik haberlerini?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...