7.12.2009

yenlerdenizm akımı


hiç alemi olmayan vakitlerde olan komikler, komik oluyor.
bu kayıt altına alınıp aktarılabilecek bir komiklik olmuyor zira: olmayan alem ve vakit
ne kağıda küreğe
ne de cd'ye sığıyor.

''indie man'' dedi bana kadıköylü olan ''kadim dostum''.

kapari kelimesini cümleler içerisinde ''abi hemen kapari ben onu be ya'' gibi kullanmak istiyorum.
hem eğleneceğim hem de yabancıdan sayılacağım ve yabancılık her daim iş yapıyor.
arkadaşlarınıza bir sorun çaktırmadan ''ne göçmenisiniz?'' diye
coşkuyla anlatanlar çıkacaktır.

koskoca üniversitede de 'kitap özeti ödevi' veriliyormuş.
ayrıca üniversitemin şöyle bir ilanı da var
'' Üniversitemiz bünyesinde öğrenciler, çalışanlar ve çalışanların birinci derece yakınlarına yönelik olarak karate kursu düzenlenecektir. ''
savunma sanatı muhabbetine kanıp hukuk fakültesinden tam katılım bekliyorum.

özgürlük, seçenekler ile doğru orantılı bir histir.
bu yüzden insanlar kendilerini ''birşeyciler çarşısı'' yerine bir alışveriş merkezinde daha özgür hissederler.

millet fırsat kollayıp hava atar gibi orada burada olmadığını kendileri adına sahte hesap açıldığını söylüyor.
ha biliyorum mecburiyetten söylüyorlar ama bazen hava atar gibi oluyor işte
neyse ben de söyleyeyim.
tivitırda yokum.
benim yerime girip, kız tavlayan arkadaşlara da lafım yok ama tav vaziyetteki kızlara çok lafım olabilir.

bir tartışma ''hayır yani, sen kimsin?'' aşamasında donup kalıyor ya
içten içten patlatıyorum kahkahaları.
tanımadığın insanla ne kavga ediyon lan?

devinart adlı siteden bir şehri gezebiliyorsunuz yahu
ne güzel.

insanoğlunun ikibinli yıllar da da en büyük sorununun yüzündeki kılları ve tüyleri olacağı kimin aklına gelirdi.
tabii ki tüy dökücü ve alıcı şirketlerin.

oğuz ismi hakkındaki bir teori ok ve uz kelimelerinin birleşiminden meydana geldiği ve uz soyunun oku anlamına geldiğidir.

deniz kelimesini cümle içerisinde kullanayım
''nedeniz ve niyeyiz?''

geçen cuma büyük bir tespitmiş gibi muhabbet arasına sıkıştırdığım cümleye bakın
'' her kafe aslında biraz fransız''
bundan sonra ''her fransız ne kadar kafe'' falan deseydim değişik olurmuş.

kız istemeye çiçek ve çikolatayla geliyorlar.
kız gidiyor çiçek ve çikolata kalıyor.
kız solar mı bilmiyorum da
kalanlar yitip gidiyor.

sene 2009 ve okan bayülgene inatla okan deniyor.

ah milenyum ve saftirik coşkusu geldi bir an aklıma.

evet tahmin ettiğiniz gibi şarkıların sözlerini değiştirip de söyleyenlerdenizm akımına dahilim.
dahili bir numaram henüz yok.
gsm numaramı bilenler arayıp manga şarkıları söyleyebilirler.
(Bir an komik olur gibi geldi)

tepedeki grafik'in tişörtü vardı da vaşington dolaylarına göndertmiştim kendisini
hey gibi,vay gibi,
hey gibi,vay gibi.

gittim.

6 yorum:

bossa nova dedi ki...

tişörte bayıldım.
bu aralar evrimle çok içli dışlıyız bir de fekat sorma gitsin ki sormadın zaten.
bay bay
kovalasın seni orhan gencebay dikkat et belediye çukuru var.

bossa nova dedi ki...

bir de ortada kuyu var yandan geç demek istedim.

kd: glatio
tırtlar vadisi glatio peh!:)

HaYaL MeYaL dedi ki...

konudan konuya bu kadar güzel nası atlanır; düşünüyorum...

dur ben biraz daha düşünüyüm sora gelirim yine :D

Laidly_wyrm dedi ki...

ne güzel bir t-shirtmüş o ya!

Turist dedi ki...

okan bayülgen'e "okan" demek, ben bu başlığı açarım bebek!

The Oz dedi ki...

bossa-nova(ortada tre yok niye sürekli tre koymak istiyoruma bilemedim şimdi)
evrim devam ediyor efendim.
sadece aşırı yavaş ve farkedilemeyecek bir biçim de.

HaYaL MeYaL: B) valla başka türlü de yazıyordum bir ara da zor tutuyordum kendimi başka konuya geçmek için.
bir de internette bir yandan sürekli bişeylere bakınıyorum ve aklıma gelen şeyleri hatırlıyorum çağrışımspor.

Laidly:sağolunuz efendim pek bulunmuyor etrafta direk tişört basan yerlerde oluyor eğer alakanız varsa ve bu tişörtsüz yapamam diyorsanız antalya migros avm'de satılıyor olması lazım.

Turist:aç bakalım sözlük coşkunu.

K.D:sneessw

neyse okula gideyim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...