14.12.2009

açan kovalanır


şimdi bir şey deniyorum normal yazdığımın 8-10 katı kadar hızlı düşünüp yazıyorum.

kendimi web sayfalarında değil görsellerde aramı seviyorum ben.
videoları denemdim hiç.

kavanoz dibinde kalan kahveler arkadan ağlarsa mis gibi kokar he

kavanoz diyince aklıma gagavuz geldi
hey gibi ve gidi

mızıka ile armonika ilişkisi nedir ne değildir?

neyi sevdiğini,
neleri sevmediğini keşevederek bulan insanlar da var.

yarın güneş doğmasa diye bir sürü ilginç gibi romantik gibi söylemler var.
bunu düşünürken ay doğmasa pek farkedilmez gibime geldi benim
gerçi Replikas ne diyor ''güneş doğar,ay bir yere gitmez''

sinamada izlediğim en kötü filmlerden birisi:adı sen ben ve dupri olarak türkçeye çevrilmiş film.

çaresiz ev kadınları dizisindeki kadınların esmerce olanları fena hatunlar değil gibime geldi.
gerçi sivri suratlı çok kaşlı olan hep ağlıyor.

2 kişinin katıldığı Antalya'dan 1 liraya film alırız organizasyonu içerisinde aldığım ''qui m'aime me suive'' adlı filmi de pek sevdim,pek beğendim.

Laleli'nin tıpkı Antalyaya benzemesi
fakat,zencisinin daha çok olması.

kumaş çeşitlerini seviyorum
süet ve kadife şimdilik benden torpilli.
nubuk ise dikkat çekiyor.

açılır açılmaz şarkı çalmaya başlamasın internet sitelerinde
yapmayın bunu.

komikli video yasaklanmış.
çocuğum komiklik yapsa,düşse kafasını falan yarsa, ağlasa falan da internete koysam diyen ebebeynlerin de beyinleri alınacakmış ebeleri kalacakmış.
işte o ebelerin hatrını soruyorum bazen.

dünyanın tüm leopar desenlerini istiyorum.
fizikötesi deneyler yapacağım o enerjiyle.

jüpiter diye gezegen varsa,
büstiyer diye de olur.

dersaneye kazandım haberi için girdiğimde
en güzel 2 hocam vardı orada şans mıdır nedirse artık?
8 tane erkek hocayla da tokalaşmalı öpüşmeli kutlamara girebilirdim.

ingilizce hocaları bi başkadır
yıllar bana bunu öğretti.

l.c.w. giderek türban kullanan hanımefendilerle doluyor.


evlenen yaşıtımız arkadaşa şaşırmam.
ne zaman boşanır o zaman hiç şaşırmam.
bu şaşırmamlarımla bazen sinir edebiliyorum insanı.
ama şaşırmam o konu üzerinde konuşmayacağım anlamına gelmez.

haşmetinden sual olunmayan kuzenim Captain Blues ile ''kış mevsiminin çok yakıştığı adam'' olaya karar verdik.
bu işin sonu corc kuluuniy.

her an bir lays reklamında oynayabilirim.

kürt açılımın ile dtp'nin kapanmasını kimse ironi dolu bir yazı fırsatı olarak görmesin .
mizahtaki kurallar uygulansın ve ilk akla gelenler yapılmasın.

eskiden sözlük terketmek vardı,sonra facebook terketmek en son da blogger terketmek gördüm.

gülerek uzaklaşıyorum bazen tıpkı bir armağan çağlayan gibi.

'yemekteyiz Antalya'ya Güllük caddesinin meşhur robot kişisinin çağrılmasıdan da öte
bunu gören Captain Blues'un ayakkabıcının sigara içen çirkin payloçosu yok muydu diye sorması?
geçen haftanın komiklerinden.
ne caddeymiş biizmki de..

metallica elemanları komşudan şeker falan istiyorlar mıdır?
kesin istiyorlar hatta browni yapıcaz diye yanlışlıkla kuntakinte bile yapıyorlar.

gizli projem beatles şarkılarının farklı yorumlarını topladığım klasör yavaş yavaş büyüyor ve çeşitleniyor.

sinema fiyatları düşmüyorsa da DWD fiyatları düşsün.
Konser fiyatları düşmüyorsa Albüm fiyatları düşsün.
sen kolayca kopyalanabilir bir iş yapıp da ''korsan,korsan'' diye ağlarsan olmaz.
ha, mafyasına ben de karşıyım o başka.
ama bak The Beatles'in kopyalanamayan cdleri var.
bizde de kendi albümlerini satın alan Ferhat Göçer ile bunu ortaya çıkaran Kayahan kavgası var.
bu arada da bazen Ferhat Göçer ile Ferhat Güzeli karıştırıyorum da gerçekten bir olurlarsa diye korkuyorum.

Cenk ve Erdem beylerin dergisi müebbet muhabbet kapanmış galiba.

çok kısa,çok geniş,çok sakallı ve kısa saçlı ergen liseli olmasa dünya dönmez.
bir de arkaşının sevgilisinin gönderdiği mesaja cevap düşünen kızlar olmasa.

bu arada geçen yolda yürürken bi adam bir kıza ''senin için ölürüm temalı yarı arabesk hazır bir mesaj atmış'' kızın annesi olduğunu tahmin ettiğim kadın kendi kendine 6-7 kere ''çok süper yazmış valla'' dedi.
anasına batım, kızından da kaçtım.

bozulan kartımı teslim ettiğimde bana 1-2 ay sonra gelir diyen öğrenci işlerimin samimyetini seveyim.
bir de aynı kattaki prehistoriya bölümünü seveyim.
tüm yollarım olmasa da bir çok yolum oradan geçiyor.

uçan kaçan kurtulmaz
fakat
bir tarafını açan, kesin kurtulur.
ayrıca ''açan kovalanır.''
kişinin gidip kendine kova almasına da kovalanmak denir.

kovalaynen diye de bir f1 pilotu vardı.

kewell gola atınca ''daddy cool'' şarkısını çalan alisamiyen bir Fenerbahçeli olarak can kattı canıma.
ilk fırsatta kewellı bir maça gideyim.

başka bir öğretmeni öğrencilere şikayet eden öğretmen nasıl bir mantıkla neyi amaçlamaktadır.

yetkililer de uyusun lan arada
yazıktır.

devletalan ilçesinin yetki köyü sakinleri,
yani:yetkililer.

bir yazının daha mütemadiyen sonuna gelmiş bulunmaktayız.
güleç yüzlerinizden peeling maskeniz eksik olur diye umar,
afiyetler dileriz.

Manzara okulumdan,Klişe Fotoğraf Benden..

6 yorum:

Turist dedi ki...

hayranlıkla okuyup, şöyle de bir yorum yaptım; "yahu bu adam gitgide daha iyi yazar oldu.." kendime son derece katılıyorum!

bossa nova dedi ki...

arkadaşlarımın sevgilerinin mesajlarına cevap düşünme potansiyeline hala sahibim çok eğlenceli:)
Şuan sinan çetin evlilik filmi yapmış ayrılma eşiğindeki gedelere onlar var tv'de. Bu poroğramın dvd leri bedavaymış. Oz arşiv yapsın diyollaaaa..
Turist'e de katılamdan edemiiiciğim.
Ben gün geçtikçe daha daha daha yazamazken sen maşallah gaza gaza gaza geliyosun sanki:)
ama iyi oluyo.
İyi ki yazıyosun Oz valla nası canım sıkılmış şuracıkta-salonda- boş boş oturuyorum, enee diyorum Oz yazmıştır pc açıyorum düşün öyle fanmışım yani.
Bi de balık aldık odaya çok eğlenceli. Sana selam söyledi.
Bırk bırk baloncuk etti suda ben de ordan çıkardım.
Mektubuma burada son verirken

Why does it always rain on me is it because i lied when i was 17?? diye sorarım haa sorarım!!!

Piyaztheoz dedi ki...

sağolunuz kişiler,vallahi gözlerim yaşardı geçri ''ağlamadım ben ki uykum geldi'' de olabilir bu ara kendime yurtsal durumlar bulduğumdan dolayı bir süre yazamayacağım galiba olmadı deftere yazarım da mektup atarım bakalım..

Piyaztheoz dedi ki...

sağolunuz kişiler,vallahi gözlerim yaşardı geçri ''ağlamadım ben ki uykum geldi'' de olabilir bu ara kendime yurtsal durumlar bulduğumdan dolayı bir süre yazamayacağım galiba olmadı deftere yazarım da mektup atarım bakalım..

bossa nova dedi ki...

Senin böyle bi hakkın yok ki sevgili Oz okuyucuların olarak sana tatili yasakladık aramızda toplanıp.

The Oz dedi ki...

toplanıyonuz da beni ne çağırmıyonuz okurcalar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...