10.09.2011

Benzeri Cümleler ve Azami Günceler


merhaba yerine ''meraba'' diyen de var.

aslında bir şeyler düşünüp de buraya yazma niyetim hiç yoktu ama arkadaşım Kübra S. blogunda şöyle bir cümle kurmuş hepiniz bilin istedim.
''İnsanları övmeyi pek beceremem, kitapları da öyle.
Bir yiyeceği pek kolay övebilirim size ''
kişinin kendini bilmesi ve güzel bir şekilde ifade edebilmesi pek mühimdir.
ben de benzeri cümleler kurup, bir takım kişileri etkilemişimdir
ama bunu yapan sadece ben olsaydım çok sıkıcı olurdu.
güzel olan bunu yapan insanlarla da arkadaşlık ediyor olabilmek.

merhaba yaşım 23 ve ''ötörnıl sanşany of dı sıpotlıs maynd''ı izlemedim.
canım istediğinde izleyecek olmak beni mutlu ediyor.

diasa'da germania adlı bir alman birası var yüzde 4.8 alkollü ve içimi oldukça güzel,50cl'lik metal kutuda satılıyor üstelik 2.40 gibi harika fiyatı var.
bir de efes biraların arkadasını okuyun içerisinde şeker olduğunu göreceksiniz.

klavyade F16 olsaydı ya uçak gibi.

lilly allen, katy perry'nin bir önceki modeli gibi.
şahsen lilly'i tercih ederim.

dünya üzerinde var olan cehennem istanbul otobüs terminalidir,
binlerce otobüsün çalışır vaziyette bulunuğu dar tiksinç bir yapı.

iç çamaşırı rengini bile ayakkabısına kolyesine kemerine göre seçen cinse kadın adı verilir.

çok şekilli kıza ''leydi gaga'' dedi arkadaşım Yusufhan D.

içince sesi çatallaşıp güzelleşen insanlar var ben niye onlardan olamıyorsam hemen burnum akıyor gözüm kızarıyor iki kadeh içsem ve pek sarhoş olmasam da iğrenç sarhoş gibi gözüküyorum.

arkadaşım ve ev arkadaşım Fatih Y. ilginç biri sayesinde en cins yemek soslarımız var dolabımızda
ama bakın bu bir öğrenci evi dolabı içersine tişörtlerimi sığdırabileceğim kadar boş yerimiz var
öyle düşünün.
şikayetçi değilim aksine ''damak şaklatan'' lezzetler bunlar.

bıyık kesen insanın kendi üzüntüsü kendisine yeter diğer alaylar beyhudedir.

''sende olmayan her beyin için 1 dolarım olsaydı,1dolarım olurdu''
-Squidward Tentacles-

eylül ayı gömlek ayı !
bence gömlek seven insan bir başkadır.
yetmişler gömleği ise bambaşkadır.

Üniversite harçlarına yapılan zammı ve alttan alınan derslerin fazladan ücretlendirilmesi büyük ayıptır.
sürekli bakkal dükkanı gibi el değiştiren ve sendikalı çalışanlarını kovan özel üniversitelerin yanında dimdik duran devlet üniversiteleri zannediyorum ki bir takım kimselere zor gelmiş olmalı.
öğrencilerin öğrencilikten başka dertleri olduğu sürece başınıza dert olacaklardır.

wikipedia'da yazdığına göre: ''Barış Manço 1970 senesinde Antalyada verdiği bir konserin ardından ''yabancı uyruklu müzisyen çalıştırmak'' suçundan tutuklanmış ve ertesi gün mahkemeye çıkarılmış, mahkemede "grup üyelerinin öğrenci ve devamlı olarak bir yerde çalışmadıkları" savunmasını yaparak ilk celsede suçsuz bulunarak serbest bırakılmış.''
yani:''okuyom ben ya'' hep geçerlidir

Barış Manço da iyi mizahçıymış kendisinin ''ful aksesuar'88 manço:sahibinden ihtiyaçtan'' isimli bir albümü vardır.Albüm ''nane limon kabuğu'' isimli şarkı ile başlar.
daha ne olsun.

incir reçeli adlı filmde başrol oyuncusu olan beyefendinin söyledikleri haricindeki şarkılar güzel.

bir yarışmada jüri üyesi olan The Beatles üyesi George Harrison bir pordüktöre genç bir topluluğu tavsiye eder ve The Rolling Stones bu şekilde maceraya başlar.
bu sabah bir kısmını okuğum ''Çöpteki Çiçekler -Rock and Roll’un Yükselişi'' kitabında okudum bu bilgiyi kitabın yazarı James Miller.

Band Hero adlı oyunun seti 300 Türk lirası
e alınmaz mı şimdi bu?
tabii oyunu oynayacağımız konsol olan playstation3 900 lira olmasa daha güzel olurdu.
the beatles rockband oyunu da 90 lira
yuvarlak hesap binüçyüz Türk lirasına biter bu iş.

Lost izlerken uyuyan bir insanım ben.

Kahveci Mustafa Amca'da Merdivene oturmak da ayrı güzelmiş.
geçri her gidişimde daha da oraya ait olmayan insanları görüyorum orada
herhalde kışın düzelir.

millete ''emo'' diyenler ''değmesin ellerimiz'' diye şarkı dinliyorlar yahu !

sokakta gezinen bazı kızlara birilerinin facebook üzerinden ''çok güzelsin'' temalı cümleler ilettiği çok belli oluyor.

çatıyı onarma teklifi vermemiş son kat komşuları aranıyor.

''beni benden aldı'' demek yerine benny benassi diyorum son günlerde fena oluyor o.
kimisi de anlamıyor ama ardını da aramıyor.

siyah beyaz yayın yapılan dönemde televizyon için çekilen bugünkü video klip yapımlarından oldukça uzak olan kayıtlar yapılıyordu
o kayıtlara giden sanatçı bir arkadaş ''kırmızı kazağımı mı giysem yoksa maviyi mi ?'' diye düşünmüş müdür?

kimine dert olur kimine ''derd''

yaşadığın şehirde acelen varsa ve ulaşım alternatifleri hesabı yapıyorsan sen tamamsın.

tepedeki fotoğrafta hayallerimdeki merdiveni görmektesiniz.

şarkı tavsiyeleri
barış manço - bahçede hanımeli
eryka badu & ziggy marley - i luv u (dubstep mix)
radiohead-fake plastic trees
Leyla ile Mecnun - Bu Kıza Kadar

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...